Reacties

Bol schreef op 25.11.2020 om 23:55 uur

@ronkreike

Hallo Ronkreike,

Hebt u al eens de Soundpools opnieuw ingelezen? Zo niet, druk op "P" en klik op het Tabblad "Algemeen" en klik op: "Soundpools opnieuw inlezen..."

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ronkreike schreef op 27.11.2020 om 18:05 uur

Ik kocht nieuwe soundpools en dat ging even aardig,  maar gemaakte muziekjes kon ik opeens niet meer laden, en ook soundpools die het opeens niet meer deden.

Intussen krijg ik bij opstarten van MM ’t bericht  

 Magix Low Latency 2016 loading failed         en is m’n MusicMaker defect.

Wat te doen?

Bol schreef op 28.11.2020 om 00:17 uur

Hallo Ron,

Ik zou het u niet kunnen zeggen op uw Music Maker defect is. Hebt u al eens het programma terug gezet op op de standaardwaarden?

Zie ook eens: https://www.magix.info/nl/support/artikel/oplossing-van-latencyproblemen--85/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ronkreike schreef op 28.11.2020 om 05:11 uur

M'n mm doet het weer!

Er waren opeens rare kuren, maar ik heb een aantal keer

de premium opnieuw gedownload, en nu doet ie het weer!

Bol schreef op 28.11.2020 om 09:03 uur

Hallo Ron,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is op gelost.

Fijn weekend, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.11.2020 om 11:05 uur

@ronkreike

Beste Ron,

Dit is een positief bericht, dat alle soundpools weer werken, en het geen MMM64 Prem probleem is/was.

Heeft U nadat U MMM64 Prem weer opnieuw heeft geinstalleerd ook via gekeken of het programma up to date is nu versie 29.0.4.25

Succes verder met componeren van Uw muziek.

M.vr.gr.

Michael/ Forum Moderator