Software problemen

Piet-vanderHoogt schreef op 11.02.2020 om 12:55 uur

Ich besitze einen Plattenspieler vom Typ PS-LX300USB von Sony und habe von Sony eine Software namens Sound Forge Audio Studio 9 LE erhalten. Ich habe den Plattenspieler über USB an den Computer angeschlossen. Die Software ist installiert, aber mein Computer kann das Gerät nicht finden.
Vor Jahren habe ich auch Ihre Audio Cleaning Lab 16 de Luxe Software gekauft. Ist diese Software zu alt für meinen Computer oder ist ein Update verfügbar? Ich habe einen HP Desktop-Computer mit Windows 10. Möglicherweise können Sie mir mitteilen, warum der Computer meinen Plattenspieler nicht findet
Herzliche Grüße
Piet van der Hoogt

Reacties

mi-bo schreef op 11.02.2020 om 13:40 uur

@Piet-vanderHoogt

Beste Piet.

Gezien Uw Sony product een usb aansluiting heeft.

Installeren de software die bij de platenspeler hoort en sluit het via een usb aan en via importeren moet U de melodieën kunnen importeren via MAGIX audio cleaning lab 16 de luxe

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 11.02.2020 om 15:46 uur

Hallo Piet,

U heb de Sound Forge Audio Studio 9 LE mee geleverd gekregen bij uw Sony platenspeler type PS-LX300USB. U hebt de bijgeleverde software in zijn geheel geïnstalleerd, maar uw PC kan de platenspeler niet vinden. Het kan zijn dat uw platenspeler geen toegang hebt tot u microfoon. Kijk eens bij: Alle instellingen / privacy / microfoon / apps toegang verlenen tot uw microfoon aan staat.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.02.2020, 15:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Piet-vanderHoogt schreef op 11.02.2020 om 16:14 uur

Beste Rob

Voor zover ik weet kan een platenspeler niet op een microfoon aansluiting aangesloten worden. M'n platenspeler is op een USB ingang aangesloten en met de huidige software van Magix zou ik dat op mijn beeldscherm moeten zien. Maar nee dus. Mogelijk dat er een driver aangemaakt moet worden, maar hoe dat gaat weet ik niet. bedankt voor je support

Piet

Bol schreef op 11.02.2020 om 16:34 uur

Hallo Piet,

U schrijf, dat u de huidige software van Magix op het beeldscherm moet zien. Misschien een opendeur, maar start u wel eerst Sound Forge Audio Studio 9 LE op!!

Ik heb uw programma niet op mijn PC staan. Maar ik heb een USB microfoon om audio op te nemen. Als bij mij de microfoon (audio) ingang niet aanstaat, dan kan ik geen audio opnemen.

Dit voorbeeld is uit VDL 2020

groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.02.2020 om 16:56 uur

@Piet-vanderHoogt

Beste Piet,

Niet wetend of er een cd of dvd bij de platen speler geleverd is.

Heeft U al geprobeert de platenspeler aan te sluiten op USB 2 poort van de Pc en dan via MACL 2016 en dan via een microfoon er een uitslag is zie laatste voorbeeld

U heeft op Uw Pc staan onder Windows 10 1909

Dan heeft U de optie LP aangevinkt

om te kijken of het werkt heb ik mijn microfoon gebruikt

Hiermee wil ik aangeven dat MAGIX Audio Cleaning Lab 2016 werkt

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael

mi-bo schreef op 12.02.2020 om 06:44 uur

@Piet-vanderHoogt

Beste Piet.

Is de naald van de platenspeler niet defect.

Heeft U al gekeken door alleen MACL 2016 te installeren wat het resultaat is, maw niet de bijgeleverde LE versie.

Daar ik geen SONY platenspeler bezit kan ik Uw probleem niet uittesten

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Ps.er is zoals U in de eerste oproep heeft gevraagd ook een nieuwe versie Sound Forge Audio Cleaning Lab 2 dit is niet in het Nederlands

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie

Bol schreef op 12.02.2020 om 10:31 uur

Hallo Piet,

Persoonlijk, vind ik, dat er nu wel erg véél ruis op uw vraagstelling is ontstaan. Ik ga er vanuit, dat uw Sony platenspeler type PS-LX300USB via uw audiosysteem gewoon kan afspelen, zodat er uitgesloten kan worden, dat deze defect is!! U wilt deze via één USB 2 of 3 poort aansluiten aan uw PC (Windows 10).

Hier de aansluit procedure volgens Sony.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.02.2020, 10:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-