software en gebruikers doc voor PA-005-2 USB Pre-Amplifier

lenko schreef op 27.04.2015 om 11:15 uur

Na het installeren van de Creative software en door de menu's in en uitvoer in windows te lopen bleek ik de PA-005-2 USB te kunnen activeren met hem aan te vinken als ingang en in eens waren al de problemen opgelost.

Kan de voorversterker nu gebruiken als Phono,line en micro ingang en als ik hem aanvink in de windows uitvoer kan ik deze ook gebruiken als Uitgang voor een koptelefoon.

Om zeker te zijn dat ik zelf de fout niet heb veroorzaakt ben naar een ander Windows 8.1 PC gegaan ( wel een veel ouder type een K9VGM van MSI ) met ook een geluidskaart onboard en de voorversterker gewoon aangesloten en kon ik in de windows in- en geluids uitvoer direct de ingang en uitgang aan vinken en werkte de voorversterker direct.

Wat Nu de oorzaak was dat ik deze in de eerste PC niet direct kon gebruiken ( aan vinken ) weet ik niet maarnu werkt de voorversterker perfect.

Ik bedank nogmaals Het Forum dat ze mij in de mogelijkheid hebben gesteld van eens dieper in de windows 8.1 versie te gaan graven om dit probleem opgelost te krijgen.

Nu weet ik ook de PA-005-2 USB perfect ondersteund word door windows en er geen speciale driver moet geinstalleerd worden.

Groetjes,

Lenko.

Reacties

mi-bo schreef op 27.04.2015 om 14:04 uur

Beste Lenko,
fijn dat U de oplossing heeft gevonden en dit op het Forum heeft gezet,
zodat andere Forum bezoekers ( MAGIX ) gebruikers Uw advies kunnen opvolgen
succes met het mooie MAGIX product
gr
Michael