Reacties

Kees-Haremaker schreef op 03.09.2021 om 08:21 uur

Hallo Hans, ik zelf heb de versie 2022 en heb gister mijn radioprogramma er mee gemaakt en dit werd nu ook snel geëxporteerd, mijn processor is Intel(R) Core(TM) i9-10900 CPU @ 2.80GHz   2.81 GHz en het RAM geheugen dat ik gebruik is 64,0 GB.
Ik bedoel dus dat de processor van belang is voor de snelheid en wellicht de grootte van het RAM geheugen
Je kan ook kijken of jou videokaart in de computer ook een eigen ingebouwde processor heeft of niet, dan kan je kijken of dit goed staat ingesteld door op toets 'Y' te tikken en dan tabblad 'apparaat opties' en alle drie Hardwareversnelling instellen op CPU zie plaatje waardoor de processor van jou computer de werkzaamheden doet.

Wellicht dat dit voor jou helpt.
Mvg Kees
 

Hans-van-Es schreef op 03.09.2021 om 08:29 uur

daar zie ie bij alle drie m'n videokaart en in de vorige versie kan ik wel gewoon veel meer versnellen mits ik de audio verwijder. kijk dit nog even aan anders ga ik weer down-graden

mi-bo schreef op 03.09.2021 om 08:54 uur

@Hans-van-Es

Beste Hans,

misschien dat ik het verkeerd heb gelezen, Uw vraag gaat over

het stukje wat moet versnellen, activeer dit, zet het op 4, dan dit stukje als MVP opslaan, dat weer op de tijdlijn zetten, daarna weer op1- 4, kijk zelf eens wat het resultaat is.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Kees-Haremaker schreef op 03.09.2021 om 08:55 uur

Hans dan adviseer ik jou om daar CPU in te stellen daarna eerst even alles op te slaan en dan programma afsluiten en dan weer opstarten dan moet het gewoon werken.
Kijk ook even of de videokaart, m.b.v. apparaatbeheer, die je hebt, een eigen CPU heeft
Mvg Kees

Hans-van-Es schreef op 03.09.2021 om 09:03 uur

die slider gaat tot 4 maar in dat invoerveld kan je ook wel 20 intypen en zo gaat het geselecteerde fragment 20x zo snel, tenminste bij de vorige versie... dat is dus nu m'n punt, m'n pc mankeert niets aan of de instellingen die jij voordraagt. Ook kwam bij de vorige versie de melding dat sneller dan 4x de audio verwijderd moest worden, die melding komt nu ook niet met de nieuwe versie

mi-bo schreef op 03.09.2021 om 09:23 uur

@Hans-van-Es

Beste Hans,

wat U omschrijft is correct, in MVDL 2021 wordt aangegeven verwijderen van Audio en kan waar nu 4 staat bv 10 worden ingevoerd en bij klikken op enter wordt de snelheid geactiveerd, in MVDL 2022 niet misschien een programmeer foutje.

Het zal wel met een Patch gerepareerd worden,

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Hans-van-Es schreef op 03.09.2021 om 09:27 uur

Dank Michael, zo is het inderdaad.. nu die patch nog aangezien ik die handeling vaak gebruik. We wachten af

gr Hans

 

Bol schreef op 03.09.2021 om 10:55 uur

@Hans-van-Es

Hallo Hans,

.....in de nieuwste versie wil de snelheid niet hoger dan factor 4, ook als ik de audio verwijderd heb......

Uw probleem heb ik kunnen reproduceren. In VDL 2021 is / was het nog wel mogelijk om van de de factor 4 snelheid hoger te zetten bv. factor 10. Ik vermoed, dat dit een BUG is in VDL 2022. U zou dit kenbaar kunnen maken bij Magix Support. Hoe meer van deze meldingen bij Magix binnen hoe eerderdit door de programmeurs word opgepakt en in een volgen update / patch repareerd.

Voorbeeld uit VDL 2021

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 03.09.2021, 10:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 03.09.2021 om 11:18 uur

@Hans-van-Es

Hallo Hans,

Een workaround (tijdelijke oplossing) zou kunnen zijn:

  • zet het filmfragment op de tijdlijn en pas de factor 4 toe
  • exporteer dit filmfragment nu als bv. als een Magix bestand MXV
  • zet dit MXV bestand wederom op de tijdlijn en pas nu ook weer de factor 4 toe
  • ga zo door tot de gewenste snelheid

Het is wat meer werk, maar deze alternatief werkt.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hans-van-Es schreef op 03.09.2021 om 12:12 uur

Helaas Rob, dat is wel erg omslachtig en in een fragment pas ik normaal meerdere keyframes en daarop verschillende snelheden. Ik ga wel weer terug naar de oude versie zo het nu staat, jammer

Bol schreef op 03.09.2021 om 12:18 uur

@Hans-van-Es,

Hallo Hans,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Ik begrijp volledig uw besluit, om terug te gaan naar de oude versie. Ik verwacht, dat de bugs, die tot nu bekend zijn, zullen worden gerepareerd in een volgende update / patch.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-