Snel aanpassen webpagina

deniskimpe schreef op 12.03.2019 om 11:29 uur

Iemand een idee hoe ik snel een webpagina herschik? Heb een website met Griekse wijnen waar er geregeld flessen moeten toegevoegd worden of verwijderd gerangschikt volgens prijs..als er een fles bijkomt moet alles opgeschoven worden, wat veel tijd in beslag neemt om te herschikken en uitlijnen... Voorbeeld van website http://www.lefko-kokkino.be/pappagiannakos.htm

Alvast bedankt !

Reacties

mi-bo schreef op 12.03.2019 om 12:34 uur

@deniskimpe

Beste Deniskimpe.

Een vraag met welke versie van MAGIX Webdesigner is de Website gemaakt.

Als U alles van te voren in hokjes heeft geplaatst, dan is het verwijderen en wordt de volgende weer aangeschoven.

Mvg

Michael

deniskimpe schreef op 12.03.2019 om 15:22 uur

@deniskimpe

Beste Deniskimpe.

Een vraag met welke versie van MAGIX Webdesigner is de Website gemaakt.

Als U alles van te voren in hokjes heeft geplaatst, dan is het verwijderen en wordt de volgende weer aangeschoven.

Mvg

Michael

MAGIX Web Designer Premium 15.1.0.53605

deniskimpe schreef op 12.03.2019 om 15:23 uur

Hoe bedoelt u "in hokjes geplaatst" ?

mi-bo schreef op 12.03.2019 om 20:44 uur

@deniskimpe

Beste Deniskimpe.

Ik zie dat U nog met een oude versie van MWD prem werkt heeft wel een upgrade garantie.

Dit is wat ik bedoelde met in hokje plaatsen

Mvg

Michael

deniskimpe schreef op 12.03.2019 om 21:20 uur

Upgrade is verlopen zegt hij bij opstarten? Kan upgrade kopen? Hoe doe je dat effectief in hokjes plaatsen, want vind het nt direct terug? Alvast bedankt!

mi-bo schreef op 12.03.2019 om 21:39 uur

@deniskimpe

Beste Deniskimpe.

Als upgrade is verlopen kunt U geen gebruik meer maken van Lokale ontwerpgalerie.

U kunt als het goed is naar magix.com gaan dan Web aanklikken en voor € 49,99 de nieuwe versie als upgrade kopen.

Dit is gedaan door met ingedrukte T in Navigatiebalk links kaders te maken, en als er tekst in staat wordt door aanklikken de omlijsting weer verwijderd

en de verwijzing tekst wordt in Uw geval omgeleid naar een andere pagina.

Mvg

Michael