slideshow op TV scherm

Bernard-Smolenaars schreef op 14.05.2020 om 12:20 uur

de PC wordt door de TV (SamsungQ60serie49) herkend en deze zitten dan ook draadloos op hetzelfde netwerk. Toch kan de slideshow die omgezet is naar MPEG-4 niet door de TV afgespeeld worden, het bestand blijft onzichtbaar. Graag instructie hoe op te lossen. De PC werkt op windows 10

Reacties

mi-bo schreef op 14.05.2020 om 12:29 uur

@Bernard-Smolenaars

Beste Bernard.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Zover mijn kennis gaat is dit niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator )

Bernard-Smolenaars schreef op 14.05.2020 om 12:48 uur

Beste Michael, dank voor je reactie

Bol schreef op 16.05.2020 om 11:15 uur

Hallo Bernard,

Tegenwoordig, met al de nieuwe technologieën, moet het toch mogelijk zijn om vanaf een PC Mpeg-4 bestanden te streamen. Staat hier niets over in de TV handleiding? U kunt natuurlijk ook contact opnemen met Samsung of met de dealer waar u de TV hebt gekocht.

Ik zie, dat Photostory een mogelijk hebt om een Presentatie te doen naar een extern apparaat. Zelf kan ik dit niet uitproberen..

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.05.2020, 11:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bernard-Smolenaars schreef op 26.05.2020 om 18:11 uur

ik heb dit opgelost door de slideshow in Magix te exporteren naar een Mpeg4 bestand en vervolgens dit bestand te kopieren naar een usb stick (SanDisk Cruzer Blade) die ik in de Samsung TV plug en dat werkt perfect

Bol schreef op 26.05.2020 om 18:45 uur

Hallo Bernard,

Het is altijd weer fijn om te lezen, dat een forumlid zijn probleem zelf hebt weten op te lossen.

Succes 👍👍👍

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-