Slideshow op TV bekijken Magix 2016

mjmkoopman schreef op 10.08.2016 om 12:59 uur

Met Magix 2010 en 2013 kon ik een mooie slideshow (video) van mijn foto's maken en op TV bekijken. Als ik nu met Magix 2016 De Luxe een slideshow maak kan ik hem niet op TV bekijken, hij zegt dan dat hij hem niet kan lezen. Koop je een dure DVD van Magix en kan je er niets meer mee, wie heeft er een oplosssing?

Reacties

mi-bo schreef op 10.08.2016 om 13:17 uur

Hallo mjmkoopman,

schrijf u over een foto programma of een videoberwerking programma van MAGIX

gr

Michael

mjmkoopman schreef op 11.08.2016 om 12:55 uur

Hoi Michael,

Met het programma wil ik mijn foto's via een slideshow op TV bekijken. Bij de vorige versies stond video, maar dat kan ik hierop niet vinden, alleen maar een slideshow maken.

mi-bo schreef op 12.08.2016 om 09:57 uur

Hallo,
je maakt een slideshow, ga naar bestand exporteren, klik dan video als MAGIX video aan, dan wordt er een mxv van gemaakt dat direct bv op een externe harde schijf of usb stick kan worden gezet, en dit kan je dan via de usb poort van de Tv afspelen.
gr
Michael

mjmkoopman schreef op 13.08.2016 om 12:37 uur

Hallo Michael,

Ik wil van foto's een bestand maken achterelkaar met muziek en overgangen om later op TV te bekijken. Met de vorige versies maakte hij automatisch een video bestand, met de versie van 2016 geeft hij alleen maar een slideshow aan en die leest de dvd speler niet. Met de vorige versies heb ik heel wat foto's op dvd gezet en kon ik die terugkijken op dvd en de TV (vakantiefoto's enz.) , maar krijg het nu niet voor elkaar. Ik zal de dvd van 2016 opnieuw installeren en op herstellen drukken, kijken of hij nu alles installeert.