Slideshow krijg ik niet actief foto's/tekeningen erin

jtdhsum schreef op 07.05.2015 om 21:14 uur

Op de eerste pagina van mijn website in opbouw, lukt het wel om een slideshow in te stellen. Deze slideshow heb ik enkele maanden geleden gemaakt. Maar bij het vervangen van de foto's, gaat het helemaal mis. Geen beeld, geen tekst. Slechts een wit vlak.

Opnieuw importeren van een van de drie slidorion uit de ontwerpgalerie, en dan daar de foto's in plaatsen. levert alleen maar een afwisselende tekst op. Ook die werkt niet naar behoren, voor zover ik kan ontdekken.

Graag uw advies hoe deze slideshow wel weer actief te krijgen EN te houden bij het verwisselen van de foto's.

Ik werk met webdesigner premium versie 10.

Ik gebruik een DELL desktop met Windows 7 prof.    i7 processor met 8Gb RAM.

Met vriendelijke groet,
Hans de Heij

BIJ productselectie staat WEBDESIGNER NIET (!!) vermeld. Bij de vragen en antwoorden, zijn er geen relevante antwoorden te vinden. Gebruikt niemand webdesigner, of stellen ze hun vragen ergens anders?

 

Reacties

mi-bo schreef op 08.05.2015 om 11:43 uur

Webdesigner wordt op uw eigen Pc gemaakt, nu vind ik het persoonlijk  het niet de juiste plaatsing van een slide show op de index pagina, bij opstarten van het programma laad u de pagina in die veranderd moet worden, daar worden de veranderingen aangebracht en via opslaan als ( index pagina) Exporteer Website ,en dan Publiceer Website, wordt de vernieuwing pas gepubliceerd
gr
Michael