Sjabloon collage: alleen beeld spoor 1 zichtbaar

SusanB schreef op 24.09.2021 om 11:10 uur

Ik heb een sjabloon collega gebruikt met 1 foto (1 Obj. 05). Deze heb ik in een eerder project zonder problemen (met 1 foto) gebruikt. Nu hetzelfde gedaan. Op spoor 6 en 7 verschijnen de bewerkingen. Echter deze zie ik niet wanneer ik de film afspeel. Alleen de foto van spoor 1 is zichtbaar. Het programma heef zojuist een update uitgevoerd, kan het daarmee te maken hebben?

Reacties

Bol schreef op 24.09.2021 om 11:47 uur

@SusanB

Hallo Susan,

Uw probleem heb ik kunnen reproduceren. Volgens mij is dit een BUG.

Omdat dit forum is voor en door Magix gebruikers, die elkaar proberen te helpen, adviseer ik u om contact op te nemen met Magix Support: hoe neem ik contact op met de technische support

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 24.09.2021, 11:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 24.09.2021 om 14:36 uur

Hallo Susan, volgens mij als de foto in spoor 1 zit dan is er gedurende de tijdsduur van de foto dan de sporen 2 t/m 7 niet te zien zijn.
Als je de foto in spoor 8 zet is het te zien binnen de film die in de sporen t/m 7 staan.
Mvg Kees

Bol schreef op 24.09.2021 om 16:51 uur

@SusanB, @Kees-Haremaker

Hallo Susan en Kees,

Standaard wordt er de afbeelding (foto) op spoor 1 gezet. Vanuit het Design-elementen - Collage maak je dan een keuze en sleept dan het gekozen Object naar de afbeelding (foto). Nu wordt vanaf spoor 6 de collage gezet en groepeert met de afbeelding (foto) op spoor 1. Voor zover ik het nu kan beoordelen zitten er fouten in de opbouw van [>]1 Obj. 05.

Vandaar mijn advies om contact op te nemen met Magix Support.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

SusanB schreef op 01.10.2021 om 08:39 uur

Hoi Kees en Rob,

Ik heb de vraag verstuurd naar Magix Support, ze nemen het mee. Bedankt voor jullie reactie!

Groet,

Susan

Bol schreef op 01.10.2021 om 09:39 uur

@SusanB

Hallo Susan,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Ik heb zo'n vermoeden, dat u probleem in een volgende update / patch zal worden gerepareerd.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.10.2021, 09:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-