het product MAGIX video Pro X 12 ziet er overzichtelijker( professioneler ) uit, weg gelaten alles wat niet nodig is ( dit is vanuit Duitsland via oproepen beslist ) en kan nu via store aangekocht worden .
er is een tegoed van ????? die U zelf kunt gebruiken om Sjablonen te kopen
bij mij staan deze er standaard in. in het verleden gekocht,
Persoonlijk, begrijp ik niet wat Mi-Bo met: "het product MAGIX video Pro X 12 ziet er overzichtelijker( professioneler ) uit, weg gelaten alles wat niet nodig is ( dit is vanuit Duitsland via oproepen beslist ) en kan nu via store aangekocht worden". Ik ga dit maar voorleggen aan Magix Duitsland.
Bij mij zijn de sjablonen, Film -en montagesjablonen etc.. aanwezig naar het updaten van Pro X11 naar Pro X12.
Ik kan, net als u, ook geen vinkjes meer zetten, dit is wel mogelijk in Pro X11.
Wat mij opvalt is, dat installatiedatum steeds voor Pro X12 wordt aangepast, nadat je Pro X12 hebt opgestart. Ik heb het vermoeden, dat in Pro X12 deze steeds via een database wordt gecontroleerd. Zeker weten doe ik dat niet. Ik heb Pro X12 geïnstalleerd op 10-06-2020, maar nu staat nu 18-06-2020
Op m'n desktop pc (Pro X versie 11 gelukkig nog) heb ik de film -en montagesjablonen nog wel; voorlopig deze versie dan maar niet overschrijven zolang er - mogelijk? - issues met versie 12 zijn..
Wat ik hiermee bedoel, Michael: alles staat netjes geïnstalleerd, ook alle extra's maar ik mis onderdelen in Pro X 12 op m'n laptop, iig sjablonen. Ik mis ze ook na scannen, opnieuw opstarten etc etc
Jammer te lezen dat Bol ( Forum Moderator ) U een verkeerd antwoord geeft , en reageert met vette letters op een goed bedoelde uitleg.( maar het is niet anders).
Uw vraag gaat over film-montage sjablonen en Bol laat intro/ outtro animaties zien.
Zelf heb ik ook op mijn locatie Laptop MAGIX video Pro X 11 staan en laat dit ook even zo.
Aangekochte producten kunt u wel gewoon op Uw laptop installeren, te downloaden via
Ben nu bezig met Pro X12 in zijn geheel te deinstalleren, incl. de Magix download map. Bij het deinstalleren van Pro X12 zag ik ook hoe de extra inhoud kan worden verwijderd.
Ben nu bezig met het opnieuw installeren van Pro X12 incl. de sjablonen en effecten.
Hoi Michael, begrijp ik goed - uit je schrijven hierboven - dat je kennis zover reikt dat alle montage -en filmsjablonen uit voorgaande versies bewust door Magix zijn verwijderd, op de 3 door jezelf aangekochte en getoonde na..?
Nu was ik verre van afhankelijk van de sjablonen, maar ik vond ze wel geinig voor een snel, kort fillempie hier en daar :-) Desalnietteplus, het is nu niet de bedoeling dat content waar éérder voor betaald is, na wel of niet eenzijdig overleg, later verwijderd gaat worden natuurlijk..
Na het opstarten van Pro X12 krijg ik steeds de vraag om de complete programma-inhoud te downloaden, terwijl dit reeds is gedaan. Waarschijnlijk ook een BUG. Bij het zetten van een vinkje bij: "Deze melding niet meer weergeven" bleef het weg.
het volgende staat nu in de Magix Downloadmap
Maar helaas worden nu ook niet de Film-& montagesjablonen weergegeven. Dus dit is volgens mij een BUG. Ik heb dit reeds via een ticket gemeld bij Magix Support. Als ik een antwoord heb gekregen, zal ik dat hier melden.
Conclusie: herinstallatie lost het probleem niet op!!
Dat is een hoop werk wat tot niets geleid heeft, Rob, behalve duidelijkheid. Ik ga ook een ticket indienen, hopelijk is er dan vlotter duidelijkheid en ga proberen de extra's via versie 11 onder versie 12 zichtbaar te krijgen. Wellicht werkt die omweg.
De snelheid van het deinstalleren en het opnieuw installeren van Pro X12 viel mij reuze mee. Hiermee heb ik uiteindelijk wel duidelijkheid weten te verschaffen, dat het hier om één bug gaat. Zojuist heb ik nog een andere bug ontdekt. Namelijk, dat de Timecode niet geselecteerd kan worden.
Persoonlijk, vind ik het is juist goed, hoe meer gebruikers een ticket aanmaken, die over dezelfde bug gaat, des te sneller zal Magix Support geneigd zijn, deze sneller door te sturen naar de ontwikkelingsafdeling (programmeurs). Ben benieuwd hoe snel er een patch wordt uitgebracht.
Interessante tip om te weten! Content staat dus compleet geïnstalleerd. Toch wacht ik de bugfixes af. Overigens, de meegeleverde extra's met versie 12; óók weer voor slechts één apparaat. :-(
<<Na het opstarten van Pro X12 krijg ik steeds de vraag om de complete programma-inhoud te downloaden, terwijl dit reeds is gedaan.>> dit ben ik niet tegengekomen..
bij installeren van MAGIX video Pro X 12 op een 2e machine onder de zelfde email adres,staat onder effecten, extra effecten de zelfde programma's als op Uw eerste machine en kunnen gewoon geactiveerd worden.
Interessante tip om te weten! Content staat dus compleet geïnstalleerd. Toch wacht ik de bugfixes af. Overigens, de meegeleverde extra's met versie 12; óók weer voor slechts één apparaat. :-(
Hallo Jan, inderdaad, de contenten staan geheel compleet geïnstalleerd. Ook ik zie met belangstelling uit naar eerst volgende patch, waarmee deze bugs worden gerepareerd. Groet Rob
<<Na het opstarten van Pro X12 krijg ik steeds de vraag om de complete programma-inhoud te downloaden, terwijl dit reeds is gedaan.>> dit ben ik niet tegengekomen..
Dit had ik ook niet, nadat ik geüdatet had van Pro X11 naar Pro X12. Dit probleempje deed zich pas voor na het opnieuw installeren. Maar goed, met een vinkje zetten is dit snel opgelost.
bij installeren van MAGIX video Pro X 12 op een 2e machine onder de zelfde email adres,staat onder effecten, extra effecten de zelfde programma's als op Uw eerste machine en kunnen gewoon geactiveerd worden.
M.vr.gr
Michael
wijziging aangebracht i.v.m. tik fout
Dat is - naar mijn mening - deels waar, Michael. Enkele Newblue/Hitfilm pakketjes die de laatste 2/3 jaar gratis zijn meegeleverd met upgrades/verlenging zijn slechts op één machine te activeren. Ik was niet helemaal objectief, maar Filters 5 Ultimate/Mercalli 5 zijn niet op 2e apparaat te activeren onder versie 11, ik verwacht ook niet onder versie 12 wanneer het zover is, iig niet Filters 5 Ultimate.