Site publiceren is niet zo eenvoudig :-)

kalezkursat schreef op 16.05.2014 om 19:07 uur

1e vraag Ik heb webdesigner 9. ik doe alles conform de handleiding. toch lukt me niet mijn site te publiceren! 

 

2e vraag: ik heb Hosting M, naast mijn webdesinger 9. toch moest ik voor een webadres betalen. terwijl ik recht zou hebben op een site name. 

 

ik hoop dat u mij kunt helpen!

dank alvast

 

kalez

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 17.05.2014 om 08:43 uur

ik kan U niet vertellen waarom niet ik heb zelf de prem versie wat iets duurder kost en meer mogelijkheden heeft. wat betreft betalen voor een Webadres ( u bedoeld domeinnaam) is buiten MAGIX om dit wordt via mijn Domein geregeld en dan kunt U via Uw eigen web domein alles uploaden.
maar via Hosting M wordt Alles op een MAGIX site gezet dat ziet U op het moment dat U gaat uploaden, dit staat allemaal in het PDF bestand van Webdesigner ( boekje is voor 2 versies gemaakt let wel dat Webdesigner 9 beperkingen heeft).
succes.
mido

kalezkursat schreef op 17.05.2014 om 10:22 uur

Hoi dank je

 

Ik heb webdesigner 9 premium.

Ik heb de site ontworepen! Upload ging prima. Ook site gekoppeld aan nieuwe domeinnaam. maar toch kan ik mijn site niet publiceren (ik bedoel hij geeft aan dat alles 100% in orde is, maar toch is de site leeg (op internet).

Ik heb dit ook via ftp gedaan maar ook geen resultaat. 

Persoonlijk vind ik Magix echt een hele goede software. ik ken het al 8 jaar. maar ik moet eerlijk toegeven, hun service vind ik tov Strato echt ver onder de maat. Strato kun je heel makkelijk bellen en helpen ze je meteen. 

 

Het is mij bijna niet gelukt Magix persoon in nederland aan de lijn te krijgen!

Ik hoop echt dat Magix aan zijn service wat doet. 

kalez

mi-bo schreef op 17.05.2014 om 15:53 uur

hoi.

 Wat is uw site dan, heeft U ook gekeken met http://www.en dan uw domeinnaam en als U iets opgeslagen heeft en het naar de website uploaden dan dient U eerst exporteer website te doen, wel van de index en dan pas publiseer website.

gr

mido

kalezkursat schreef op 18.05.2014 om 13:30 uur

Hoi Het is gelukt

Hoe kan ik nu vindbaarheid op google vergroten? waar meot ik wat invullen zodat mensen mijn site snel kunnen vinden

www.kursatkalez.nl

dank je!

Francine schreef op 20.05.2014 om 19:39 uur

hallo, 

Klik eens onderstaande link aan. Ik heb een site gemaakt  van mijn honden, en deze dan aangemeld op die link, en enkele uren nadien vond ik hem al terug in google. Succes

http://www.google.be/intl/nl/add_url.html