Site niet te zien op iphone/ipad

lovely24 schreef op 22.03.2013 om 08:44 uur

Waarom kan ik mijn site nog steeds niet bekijken op de iphone/smartphone en ipad.

je moet een versie van  adobe flash player hebben maar dan kan niet op de smartphone's maar aangezien iedereen alles op zijn/haar telefoon  bekijken en niet op mijn site kunnen komen vind ik heel vervelend.

Kunnen jullie dit op een of andere manier niet veranderen?

 

Ik hoor graag van jullie

 

Reacties

Leontien schreef op 04.04.2013 om 11:04 uur

Een website gemaakt met MAGIX WebsiteMaker is altijd geheel opgebouwd uit Flash. De gehele WebsiteMaker technologie is gebaseerd op Flash. Het is om die reden ook niet mogelijk dit om te stellen.

Op apparaten die geen Flash ondersteunen (o.a. Apple) kan het daarom voorkomen dat de website gemaakt met WebsiteMaker niet of niet goed getoond wordt. Dit geldt dan echter voor alle Flash-inhoud die veelvuldig gebruikt wordt binnen vele websites.

P.S. Vaak zijn er wel via via mogelijkheden om toch Flash op betreffende apparaten te krijgen. Zoek hiertoe eventueel op internet naar mogelijke oplossingen.

ron.schrijver schreef op 14.06.2013 om 16:44 uur

Ik heb hetzelfde probleem. Meer dan de helft van mij klanten kan de website niet openen. Het geldt niet alleen voor mensen met een Appel-apperaat maar ook scholen en instanties die niet de goede adobe flash player geïnstalleerd hebben, of die deze niet kunnen installeren omdat ze op een netwerk werken en geen netwerkbeheerder zijn. Ik heb begrepen dat er steeds meer nieuwe systemen zijn die geen Flash kunnen ontcijferen. En daar zit je dan met een website op Flash gebasseerd. Ik ben er eigenlijk wel een beetje kriebelig van. Dit is me niet verteld bij de aanschaf van Websitemaker en ik heb al erg veel werk in de site zitten. Maar als dit niet kan worden opgelost moet ik overstappen naar een ander systeem.

Vriendelijke groet,

Ron Schrijver