site beveiligen

ingrid-alain schreef op 13.01.2013 om 01:37 uur

Ik ben overgeschakeld van easy naar deluxe versie en het enige verschil dat ik merk is dat het volume groter is geworden.

Zo wil ik mijn site enkel voor leden toegankelijk maken maar dit is niet mogelijk want wanneer men de startpagina beveiligd kan men zonder problemen op de andere pagina's binnen gaan. Dit is niet de bedoeling en wil de volledige site met 1 enkele login beveiligen. Is dit eigenlijk wel mogelijk? Zou wel moeten want dat staat ook bij de mogelijkheden.

Dit was ook de reden dat ik een hogere versie heb betaald.

 

Reacties

RiViS schreef op 13.01.2013 om 11:20 uur

Hallo Ingrid,

Ik heb gezien dat je de beveiliging met wachtwoord per pagina moet instellen. Waar heb je gelezen dat het met één wachtwoord voor de hele site kan? Bij de mogelijkheden van "de Luxe" lees ik: "pagina's met wachtwoord beveiligen."

groet,

Rijk

ingrid-alain schreef op 18.01.2013 om 22:38 uur

Hoi,

Waarschijnlijk zal ik het een beetje verkeerd geinterpreteerd hebben, na wat zoeken heb ik  gevonden hoe het werkt.

Het werk dus wel op alle pagina's afzondelijk maar eens je alle pagina's beschikbaar steld voor dezelfde persoon dan hoeft ie niet voor elke pagina appart in te loggen. En dat is wat ik eerst wel had. Maar deed het niet helemaal goed.