Die magix.info Support Community – Hier helpen wij jou
Sinds kort werk ik onder Windows 8. Ik heb de programma's allemaal opnieuw geinstalleerd, waaronder Magix 17. Als ik nu een film wil branden krijg ik de melding dat er geen DVD schrijver is aangesloten. Die zit er toch echt in. Wie weet een oplossing.
Beste,
U schrijft over MAGIX 17 en over MAGIX vdl 2013, met welk programma heeft U problemen, want MAGIX 17 wordt namelijk niet door Windows 8 ondersteunt.
kijk op http://www.magix.com en onderin staat welke MAGIX producten wel met Windows 8 werken
succes met het mooie MAGIX product.
Het moet zijn Magix Video De Luxe 17. Dat werkt dus niet goed onder Windows 8. Conclusie een nieuwe kopen, want er is geen update?
Misschien is er nog een mogelijkheid. Als het programma het naar jouw idee verder gewoon doet onder Windows 8 (behalve dan het branden), kijk dan of er bij Branders de optie "Image Recorder" wel aanwezig is, zo ja, kies dan daarvoor. Er wordt dan een Image bestand op je PC opgeslagen en daarna kun je hiervan met een ander brandprogramma de dvd branden.
Misschien wil je hier even melden of dit gelukt is, daar leer ik ook weer van...