sinds de laatste update kan ik mijn slideshow niet branden op een DVD,

Nelleke schreef op 09.06.2022 om 15:59 uur

hallo allemaal.

Wie kan mij helpen. Ik wil mijn slide show branden op de DVD.

Ik krijg als ik wil gaan branden de volgende melding: Het branden werd onderbroken met de volgende fout, Interne fout tijdens het branden. Disk kan allen gelezen worden en niet beschreven.

Ik heb een nieuwe disk (voor DVD) er in gedaan. Van alles geprobeerd maar blijft deze fout maar geven.

Is het een instellingen. Kan ik ergens een fimpje vinden hoe ik het moet doen. Verleden jaar verschillende DVD;s gebrand en zonder problemen.

Kan iemande mij anders enprint scan sturen met de instellingen?

 

b.v.d.

groeten

Nel

 

 

Reacties

Bol schreef op 09.06.2022 om 18:38 uur

@Nelleke

Hallo Nel,

Als ik uw vraag goed gelezen hebt, hebt u een slideshow gemaakt en wilt het op een DVD branden via het standaard brandprogramma van Magix. Wat er precies bij u verkeerd gaat, kan ik hiervandaan niet bepalen. Maar uw foutmelding komt regelmatig voor.

Doe eens het volgende:

  • klik rechtsboven op "Branden"
  • klik op "DVD"
  • zet bij 1 de brander op "Image recorder"
  • klik op Encoder-instelling....
  • Klik op "Reset en Ok"
  • klik op "brandenproces starten"
  • geef het ISO bestand een naam. (let op waar u dit ISO bestand wegschrijft / opslaat.
  • uw slideshow wordt nu als een ISO bestand opgeslagen
  • U kunt dit ISO bestand afspelen met VLC Media Player

Als u tevreden bent met het resultaat, dan kun u dit ISO bestand met bv. AnyBurn (freeware) op een DVD branden. Te downloaden vanaf: http://www.anyburn.com/

  • start Anyburn op
  • klik op Imagebestand op schijf branden

Als u op deze manier DVD's brandt, voorkomt u verspilling van DVD's als er iets fout is gegaan.

Mocht u nog vragen hebben laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 09.06.2022, 18:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nelleke schreef op 10.06.2022 om 15:54 uur

Geacht team

 

Kom een heel eind iso bestand gemaakt

Het lukt niet.

Het programma herkent het bestand maar als ik ga branden krijg ik de melding schijf niet leeg.

Heb inmiddels drie keer een nieuwe schijf er in gedaan komen nieuw uit de doos.

 

Ra.. ra..

 

Computer herkent de schijf want er wordt gevraagd wat ik wil doen.

Snap er niets meer van.  In Photostory ging het altijd super.

 

Brrrrrr

 

Groetjes,

Nel

Nelleke schreef op 10.06.2022 om 15:57 uur

IK werk met windows 10, zou daar een fout mee kunnne zijn dat het niet herkent wordt????

contact opgenemen met de leverancier, hopen dat ik daar wijzer mee wordt. CD afspelen gaat prima.

Waarom kan het niet meer in Photo story?????

Bol schreef op 10.06.2022 om 18:24 uur

@Nelleke

Hallo Nel,

Het kan zijn, dat bij u niet de juiste Magix brandroutine is geïnstalleerd. Download en installeer eens de brandroutine voor W10. Brandroutine Windows 10

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.06.2022, 18:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-