Simplitec power suite beeindigen

GC-Dekker schreef op 23.05.2020 om 17:47 uur

Beste helpdesk,

In 2014 heb ik Simplitec Power Suite premium aangeschaft (bestelnummer:  xxxxxxxxxxxxxxxSIM). En heb die ook vele jaren verlengt. Echter mijn computer is vele jaren oud en ondertussen aan vervanging toe. Dit zal geen windows computer meer zijn, maar een chromebook. Hierop is het niet meer mogelijk om simplitec power suite te installeren.

Ik wil mijn "abonnement" dan ook opzeggen. De automatische verlenging en betaling beëindigen. Hoe moet ik dit doen beste helpdesk.

Laatste verlenging was Order xxxxxxxxxxxxxxxxxSIA_Invoice SARxxxxxxxxxxxxx

M.v.g.

G. Dekker

Reacties

mi-bo schreef op 23.05.2020 om 18:00 uur

@GC-Dekker

Beste G Dekker,

Door mij zijn Uw serienummers verwijderd, ivm evt misbruik,

Voor beëindigen van contact is pas na 365 dagen, als U zelf niet aangeef dat er een update ( 365 dagen ) plaatst moet vinden zal dit automatisch eindigen.

U kunt ook via deze link dit doen, wel inloggen met email adres en wachtwoord,

https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-kan-ik-mijn-betalingsgegevens-wijzigen--40/

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator ).

GC-Dekker schreef op 27.12.2021 om 20:21 uur

Beste klantenservice, Michael,

Na 365 dagen zou mijn abonement moet en eindigen, maar ik heb gewoon een rekening gekregen (20211224xxxxxxxxSIA). Dus dit klopt niet. Hoe kan mijn abo worden beëindigd. Een software programma betalen dat ik niet meer gebruik. Dat kan toch niet.

M.v.g.

Gerry

mi-bo schreef op 27.12.2021 om 20:35 uur

@GC-Dekker

Beste Gerry.

U kunt het beste contact opnemen via (klantenservice) infoservice@magix.net wel al Uw gegevens mee sturen.

Sc6

Blijf gezond en rustige jaarwisseling en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael