Reacties

mi-bo schreef op 08.11.2021 om 14:31 uur

@one-eye

Beste one-eye..

Schrijft U over een nieuw gekocht product, of een oudere versie, wat U probeer te installeren.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

one-eye schreef op 08.11.2021 om 18:46 uur

het is een oudere versie, die omdat errors verschenen voor verbinden, door mij is verwijderd en die ik opnieuw probeer te installeren. Ondanks het feit dat op de site van simplitec wordt bevestigd dat mijn abonnement geldig is tot oktober 2022, word ik steeds verwezen naar de site van simplitec, met de opmerking dat ik voor bepaalde functies moet - betaald- upgraden.

Bol schreef op 08.11.2021 om 22:56 uur

Hallo @one-eye,

Voor zover ik het weet, wordt Simplitec power suite al zeker 3 jaar niet meer geleverd door Magix. U schrijft dat u abonnement geldig is tot oktober 2022. U hebt waarschijnlijk een abonnement op PC Check & Tuning afgesloten. Zie uw opdrachtbevestigingsmail van oktober 2021.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

one-eye schreef op 09.11.2021 om 16:25 uur

Dank voor de reacties. Ik kom er niet uit. Op 24.10.2014 heb ik simplitec power suite gekocht, een abonnement dat ieder jaar wordt verlengd, op 24.10. Bij aankoop van andere software van Magix, is mij ook pc Check en Tuning aangeboden, maar gezien de goed functionerende simplitec power suite, daar nooit op ingegaan.Sinds kort geeft de simplitec power suite, errors, deel verbinding niet mogelijk. Daarom verwijderd met de bedoeling opnieuw te installeren. Dat lukt niet, ik kan weliswaar downloaden, maar installeren lukt niet. Er wordt mij dan een soortgelijk programma aangeboden (simpliclean), dat functioneert maar voor enkele onderdelen moet ik dan upgraden a`€ 29,99.Dezelfde prijs als de complete Magix PC Check en Tuning. Let wel er is op 24.10.2021 opnieuw € 49,99 van mijn creditcard afgeschreven voor de verlenging tot 24.10 2022. NB. Simpiltec zelf is onbereikbaar, bij klikken op "support" kom ik op de site van Magix en dus bij jullie 😡 !! Toch zeker bedankt voor de hulp..

Bol schreef op 09.11.2021 om 17:43 uur

Hallo @one-eye,

Helaas, kan ik u als moderator / forumlid van dit forum u geen goed advies geven, omdat op dit forum forumleden elkander proberen te helpen met zijn of haar problemen. Wat ik u wel kan adviseren, is om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net Leg daar u probleem voor. Laat ons weten wat u voor antwoord hebt gekregen.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

one-eye schreef op 09.11.2021 om 18:59 uur

Dank voor de prompte reactie. Ik zal je raad opvolgen en het resultaat laten weten. Hartelijke groet one-eye