Simpliclean

Voormalige gebruiker schreef op 23.10.2018 om 18:52 uur

Bij installatie Magix Audio Clean labvan CD-rom werd ongewenst het programma "simpliclean"geïnstalleerd. Dit blijkt onmogelijk nog te verwijderen.

Weet iemand hoe dit moet ?

Reacties

mi-bo schreef op 23.10.2018 om 20:10 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Johan.

Ga naar mijn programma op Uw Pc.

Hier kunt U het (configuratiescherm)programma verwijderen

Mvg

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Voormalige gebruiker schreef op 23.10.2018 om 20:53 uur

Helaas gaat dit niet. Het programma blijft staan. Ik kan de app niet verwijderenmagix=geblokkeerd. Er zijn blijkbaar heel wat klanten die hetzelfde probleem hebben bij het installeren van CD-rom van Magix Audio Clean.Onbegrijpelijk dat zo een ongewenst programma (PUP) wordt meegeleverd. Bedankt voor je antwoord,JohanG

 

 

 

 

mi-bo schreef op 23.10.2018 om 21:04 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Johan.

Het programma is mee geinstalleerd dit is een 30 dagen versie(daarna evt. Koop).

Als U naar configuratiescherm gaat mijn programma daar staat toch MAGIX "simpliclean " tussen.

En dit is volgens Uw schrijven niet te verwijderen.(vreemd)

Mvg

Michael

Bol schreef op 23.10.2018 om 23:20 uur

Hallo Johan,

Helaas is het een bekend feit, dat "simpliclean" zich slecht laat verwijderen. Download eens de 30 dagen trailversie Revo uninstaller Pro. https://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.10.2018, 23:21, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 24.10.2018 om 15:17 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Johan.

Terug komend op Uw reactie 23.10.2018 om 20.53 uur.

Als u een gekocht MAGIX product installeerd, hier zitten extra programma's bij wordt altijd een mededeling gedaan of U de extra producten wilt mee installeren.

Door een vinkje te zetten wordt het extra programma mee geinstalleerd.

Door het vinkje niet te activeren wordt extra programma niet mee geinstalleerd.

Het is vreemd dat U "MAGIX Simpliclean" niet via configuratiescherm,mijn producten (programma)kan verwijderen.

U heeft de dvd versie, als de dvd in de dvd driver wordt gedaan en U start het programma via de dvd op dan optie het programma verwijderen heeft U dit al geprobeert

dan Pc afsluiten en opstarten en het programma weer opnieuw installeren,en dan geen vinkje zetten bij installeren van "Simpiclean".

Dan moet het gaan werken zoals het hoort

Mvg

Michael

 

Bol schreef op 24.10.2018 om 15:54 uur

Hallo Johan,

Ik heb wat dieper gezocht voor je en dit heb ik voor gevonden, alleen het is in het Duits. https://simplitec.zendesk.com/hc/de/articles/213991429-Wie-deinstalliere-ich-simpliclean-

Ik wens je heel veel succes,

Rob

@mi-bo, Het deinstalleren van MAGIX Simpliclean is niet zo eenvoudig, als u voorstaat. Als ik het goed heb, heeft Magix deze reeds aangevinkt staan bij het installeren. Dit vinkje moet je dan zelf weghalen.

Laatst gewijzigd door Bol op 24.10.2018, 17:15, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Voormalige gebruiker schreef op 26.10.2018 om 11:42 uur

Iedereen bedankt voor de suggesties. Kaspersky lab heeft op afstand Simpliclean verwijderd. Leek niet simpel.

Dus opassen als je van dvd-rom installeert van Magix, er kunnen ongewenste apps opstaan die je niet wil.

Dat is niet duidelijk aangegeven. Probleem is opgelost mvg Johang

Bol schreef op 26.10.2018 om 13:52 uur

Hallo Johan,

Het doet mij deugd om te lezen dat Simpliclean door Kasperky lab is verwijderd en dat je andere Magix gebruikers waarschuwt om goed op te letten, dat een Magix programma geen ongewenste apps mee installeert.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.10.2018, 13:59, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-