Hier kunt U het (configuratiescherm)programma verwijderen
Mvg
Michael
Wijziging aangebracht i.v.m meer info
Voormalige gebruiker
schreef op 23.10.2018 om 20:53 uur
Helaas gaat dit niet. Het programma blijft staan. Ik kan de app niet verwijderenmagix=geblokkeerd. Er zijn blijkbaar heel wat klanten die hetzelfde probleem hebben bij het installeren van CD-rom van Magix Audio Clean.Onbegrijpelijk dat zo een ongewenst programma (PUP) wordt meegeleverd. Bedankt voor je antwoord,JohanG
Terug komend op Uw reactie 23.10.2018 om 20.53 uur.
Als u een gekocht MAGIX product installeerd, hier zitten extra programma's bij wordt altijd een mededeling gedaan of U de extra producten wilt mee installeren.
Door een vinkje te zetten wordt het extra programma mee geinstalleerd.
Door het vinkje niet te activeren wordt extra programma niet mee geinstalleerd.
Het is vreemd dat U "MAGIX Simpliclean" niet via configuratiescherm,mijn producten (programma)kan verwijderen.
U heeft de dvd versie, als de dvd in de dvd driver wordt gedaan en U start het programma via de dvd op dan optie het programma verwijderen heeft U dit al geprobeert
dan Pc afsluiten en opstarten en het programma weer opnieuw installeren,en dan geen vinkje zetten bij installeren van "Simpiclean".
@mi-bo, Het deinstalleren van MAGIX Simpliclean is niet zo eenvoudig, als u voorstaat. Als ik het goed heb, heeft Magix deze reeds aangevinkt staan bij het installeren. Dit vinkje moet je dan zelf weghalen.
Voormalige gebruiker
schreef op 26.10.2018 om 11:42 uur
Iedereen bedankt voor de suggesties. Kaspersky lab heeft op afstand Simpliclean verwijderd. Leek niet simpel.
Dus opassen als je van dvd-rom installeert van Magix, er kunnen ongewenste apps opstaan die je niet wil.
Dat is niet duidelijk aangegeven. Probleem is opgelost mvg Johang
Het doet mij deugd om te lezen dat Simpliclean door Kasperky lab is verwijderd en dat je andere Magix gebruikers waarschuwt om goed op te letten, dat een Magix programma geen ongewenste apps mee installeert.