Serienummer wordt geweigerd met Foutcode -14;

Co-Dreef schreef op 12.04.2022 om 02:14 uur

Ik wil Red uw Video's (8e edtie) installeren op een nieuwe computer; helaas wordt het serienummer geweigerd met Foutcode: -14; betreft een nummer dat begint met "P2...; software sinds 2015 op andere computer in gebruik. Ik zie de software ook niet bij mijn geregistreerde software binnen Magix staan; het lukt ook niet om die toe te voegen; wat nu?

Reacties

mi-bo schreef op 12.04.2022 om 08:22 uur

@Co-Dreef

Beste Co,

 

Dit wordt oschreven wat betreft Uw probleem

https://www.magix.info/nl/support/artikel/foutmelding-error-14--12/

Dan de nieuwe Pc, gaat deze onder Windows 11 werken.

Daar U schrijft dat hrt een P2 serienummer is zullen er geen drivers zijn voor de Usb-omzetter dat zal werken onder Windows11

Hier een link voor de Usb-omzetter.

https://www.magix.info/us/support/article/installation-procedure-magix-video-converter--710/

Het is te proberen

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 12.04.2022 om 10:12 uur

@Co-Dreef

Hallo Co,

....Ik wil Red uw Video's (8e editie) installeren op een nieuwe computer; helaas wordt het serienummer geweigerd met Foutcode: -14; betreft een nummer dat begint met "P2........

Voor zover ik het weet is Red u Video 8e editie uit 2015 / 2016 te installeren onder Microsoft Windows 7 | 8 | 10 en hebt volgens mij een P3-serienummer met 2 licenties. Omdat RUV 8 nog een 32bits programma kan ik u niet zeggen of deze ook goed werkt onder Windows 11.

....Ik zie de software ook niet bij mijn geregistreerde software binnen Magix staan.....

Omdat u RUV8 niet onder Mijn Account / Mijn producten ziet staan, zou betekenen, dat u deze in het verleden onder een ander Account (e-mailadres) hebt geregistreerd. Om de RUV8 gegevens te kunnen terugvinden, moet u met uw oude e-mailadres en wachtwoord inloggen.

Mocht u e.a. niet meer weten, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en doe een verzoek om alle gegevens samen te voegen tot een account.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Laatst gewijzigd door Bol op 12.04.2022, 10:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.04.2022 om 11:15 uur

@Co-Dreef

Beste Co,

Even een aanvulling op schrijven van 12.04.2022 om 08.22 uur

het is helemaal correct dat het een P2 nummer is

Dit was mij ontschoten"" Ik zie de software ook niet bij mijn geregistreerde software binnen Magix staan; het lukt ook niet om die toe te voegen; wat nu?"

Uw account is van 2019, voor die tijd had U vermoedelijk een ander account aan gemaakt, als U die nog weet, dan zal U RUV 8 wel kunnen zien bij mijn account

Vriendelijke groet

Michael ( FM )