Serienummer niet in te voeren omdat 'Startdialoog' niet benaderbaar is

MrclS schreef op 11.11.2022 om 20:56 uur

Zojuist Magix Music Maker 2023 Premium gekocht. Versie 31.0.2.15.

Download en installatie lijken goed gegaan en nu wil ik Onboarding en Startdialoog starten vanuit het programma om onder andere het serienummer in te voeren om de upgrade van Free naar Premium te realiseren.

Dit lukt niet, doordat er drie 'laad streepjes' voor het betreffende scherm staan, waardoor ik het daadwerkelijk scherm niet kan benaderen. Ik kan dus bijvoorbeeld niet mijn nickname aanpassen en erger niet het serienummer invoeren.

Wie kan me helpen? BVD!

Reacties

Bol schreef op 11.11.2022 om 23:32 uur

@MrclS

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

• start MMM op.
  • klik op serienummer invoeren
  • kopieer het P3-serienummer d.m.v. Selecteren (Crtl+A), kopieren (Ctrl+C) en plakken (Ctrl+V)
  • klik op verdergaan

De laatste versie nummer voor MMM is: 31.0.1.13 en geen 31.0.2.15. Zie afbeelding

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 11.11.2022, 23:36, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.11.2022 om 23:53 uur

@MrclS

Welkom als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Misschien heeft U iets aan deze Tutorial, het is wel van MMM2022/PREM

https://www.magix.info/nl/tutorials/installeren-van-mmm-2022--1277715/

Gr

Michael/Moderator

Bol schreef op 12.11.2022 om 00:10 uur

@MrclS

Even een correctie op mijn eerder gegeven antwoord. De laatste versie van MMM is inderdaad 31.0.2.15. Ik heb zojuist mijn MMM geüpdatet naar de laatste versie. zie afbeelding

Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door Bol op 12.11.2022, 00:57, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 12.11.2022 om 11:04 uur

@MrclS

Hallo MrcIS,

.....Ik kan mijn niet Nick name aanpassen...

Uw Nick name is heel eenvoudig te wijzigen.

• dubbelklik rechtsboven op uw naam
  • Type uw nieuwe Nick name in en druk op Enter

Succes,

PC -1-

PC -2-

MrclS schreef op 12.11.2022 om 12:34 uur

Dank allen, ik heb inmiddels mijn serienummer kunnen invoeren en mijn naam kunnen aanpassen in MMM.

Ik heb al enkele soundpools kunnen downloaden en het tegoed kunnen verzilveren.

Echter kan ik nog (steeds) niet de 'In store' benaderen. De drie laadstreepjes als pop-up blijven verhinderen dat ik iets kan beginnen met het scherm.

mi-bo schreef op 12.11.2022 om 12:52 uur

@MrclS

Rechts boven, het kruisje aan klikken en gaat het werkscherm open

Gr

Michael/ Moderator

mi-bo schreef op 12.11.2022 om 13:16 uur

@MrclS

Wilt U in de toekomst nog een keer Uw naam veranderen, dan is dit een makkelijke oplossing, ga naar hulp Onboarding

dan gaat dit scherm open, met Uw naam

dan hier veranderen

daarna, heel veel info

Gr

Michael / Moderator

Bol schreef op 12.11.2022 om 13:30 uur

@MrclS

Het doet mij deugd om te vernemen dat u het P3-serienummer hebt kunnen invoeren en uw Nick naam hebt kunnen aanpassen. Als bij het opstarten van MMM iedere keer de drie laadstreepjes blijven hangen, logt dan eens out- en weer In. Misschien, dat het weg blijft.

Succes met het arrangeren van uw muziek stukjes.

Laatst gewijzigd door Bol op 12.11.2022, 13:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

MrclS schreef op 16.11.2022 om 12:20 uur

@MrclS

Het doet mij deugd om te vernemen dat u het P3-serienummer hebt kunnen invoeren en uw Nick naam hebt kunnen aanpassen. Als bij het opstarten van MMM iedere keer de drie laadstreepjes blijven hangen, logt dan eens out- en weer In. Misschien, dat het weg blijft.

Succes met het arrangeren van uw muziek stukjes.

Als ik ben ingelogd, blijf ik last houden van de laad strepen. Ik kan 'In store' dan niet benaderen.
Ik was uitgelogd en kon toen wél 'In store' benaderen en daar in klikken en typen.
Geen idee wat er mis is, maar ik kan in ieder geval aan de slag met MMM!

Bol schreef op 16.11.2022 om 12:36 uur

@MrclS

Kan het zijn, dat u eerder een ander emailadres en / of wachtwoord hebt gebruikt? U kunt dat controleren of bij mijn producten ook uw Magix Music Maker geregistreerd staat. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door Bol op 16.11.2022, 12:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

MrclS schreef op 16.11.2022 om 21:36 uur

@MrclS

Kan het zijn, dat u eerder een ander emailadres en / of wachtwoord hebt gebruikt? U kunt dat controleren of bij mijn producten ook uw Magix Music Maker geregistreerd staat. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Met vriendelijke groet,

Het is inmiddels gelukt. Dank!

Bol schreef op 16.11.2022 om 21:49 uur

@MrclS

Het doet mij deugd om te vernemen dat uw probleem is opgelost. Maar nu is mijn vraag aan u, wat was voor u de juiste oplossing? Hier zouden andere forumleden ook wat aan kunnen hebben. Alvast bedankt👍

Met vriendelijke groet,

PC -1-

PC -2-