Serienummer niet geldig

Triesttan schreef op 20.12.2021 om 16:27 uur

Ik voer constant het serienummer in dat ik in mijn mail heb ontvangen, echter krijg ik constant de melding dat deze niet geldig is. ( vul aub een geldig serienummer in). Ik heb mijn product dus nog niet eens kunnen registreren. Hoewel ik al wel wat gedownload heb, echt ik word hier nu wel een beetje moe van hoor. Zo extreem onduidelijk ik hoop oprecht dat iemand het mij even kan uitleggen. Online kan ik hier namelijk ook helemaal niks over vinden.

Reacties

Bol schreef op 20.12.2021 om 16:43 uur

Hallo @Triesttan,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Wat er bij u verkeerd gaat, kan ik hiervandaan niet zien. U hebt een P3-serienummer gekregen via de opdrachtbevestigingsmail. U hoeft P3 niet in te typen. Wat ik meestal adviseer is om het P3-serienummer met Ctrl+A te selecteren en met Ctrl+C te kopiëren en dan met Ctrl+V te plakken in Video Deluxe 2022. Als dit dan nog niet lukt, stuur dan eebs een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg uw probleem voor aan Magix. Vergeet vooral niet uw bestelnummer xxxx MXC en het P3-serienummer te vermelden. (beide staan in uw opdrachtbevestigingsmail.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 20.12.2021, 16:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 20.12.2021 om 16:51 uur

@Triesttan

Beste Tristan.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Waar en bij wie heeft U hrt MAGIX Product online besteld en betaald, misschien wordt Uw oproep dan iets duidelijker.

Sc6

Blijf gezond fijne feestdagen in vooruitzicht en een Covid-19 (omikron)vrij 2022.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 20.12.2021 om 17:59 uur

Hallo @Triesttan,

....Ik voer constant het serienummer in dat ik in mijn mail heb ontvangen, echter krijg ik constant de melding dat deze niet geldig is.....

Ik ben er vanuit gegaan, dat u onder mijn mail de opdrachtbevestigingsmail van Magix Duitland bedoeld. Hier staat ook uw bestelnummer: xxxxxMXC

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-