Serienummer

Videofilmen schreef op 10.09.2021 om 17:04 uur

Geachte medewerkst(ers) van Magix,

Ik dhr Geurts werk reeds jaren met dit mooie programma prima, maar ik heb een vervelend probleem, ik ben sinds recent (automatisch)????? moeten overstappen naar Internet Edge, ik kan helaas niet meer werken met internet explorer.

Maar dat is nog niet alles, ik ben ook een aantal programma's plotsklaps kwijt, waaronder ook Magix video de lux, ik heb dit alsnog kunnen opnieuw installeren, omdat ik voor een gedeelte de software nog had, maar dat is nog niet alles, ik moet ook weer het serienummer opnieuw ingeven, en dat heb ik niet meer. Kunt u mij daar in helpen bijstaan, anders is het voor mij over en uit, wat ik dus niet hoop.

Ik dank u reeds voor uw aandacht, en hoop dat u mij kunt helpen.

Alvast dank

Dhr. Jos Geurts

, ja we zijn verhuisd

I.v.m.MAGIX privacy regelementen als Moderator adres verwijderd.

 

Hallo ik zal me even nader voorstellen;

Ik ben Jos Geurts, en heb meerdere hobby's o.a. fotografie, alsook digitalevideo opnames

maken, en als ik zou moeten kiezen dan kies ik ook voor het laatste, want daar ligt dan toch

mijn hart. ik probeer dan ook bij elk evenment aanwezig te zijn, meld me wel eerst aan van te voren.

maar vaak krijg ik wel toestemming, maar niet altijd.

En dan vooral mijn kleinkinderen, dat is zoiets moois voor mij, en dan daarna  de montage dat vindt ik

ook echt super, maar dan moet wel alles correct werken. 

 

Reacties

mi-bo schreef op 10.09.2021 om 17:33 uur

@Videofilmen

Geachte Heer Jos Geurts

U kunt via

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen, geen robot

Alle programma's vinden die door U zijn ingekocht en geregistreerd bij MAGIX , en vandaar uit het programma weer installeren en registreren , en gebruiken

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Toevoeging, hier staat ook de serienummer van de MAGIX product.

Wijziging aangebracht, i.v.m meer info

Kees-Haremaker schreef op 11.09.2021 om 15:00 uur

Hallo Jos, je schrijft dat je nu Edge moet gebruiken. ik stel: dat moet helemaal niet, want je bent zelf baas ik gebruik om die reden reeds lang Google Chrome, als ik jou was dan zou ik die downloaden en installeren en in de instellingen van W10 deze als standaard zetten.
Zo werk ik altijd en dat werkt prima.
Mvg Kees

Bol schreef op 11.09.2021 om 15:16 uur

@Videofilmen

Hallo Jos,

....ik ben ook een aantal programma's plotsklaps kwijt, waaronder ook Magix Video Deluxe....

Dit is zeer vreemd, want u raakt nooit geïnstalleerde programma's kwijt als u overschakelt naar een ander Browser, in uw geval Microsoft Edge. Kijk eens bij Windows start.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 11.09.2021, 15:19, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-