Schokkerige beelden met vhs importeren (RUV 6)

rosina_jansen schreef op 03.09.2013 om 21:35 uur

Vandaag heb ik Red uw video's 6 gekocht. maar toen ik mijn banden wilde importeren was het beeld schokkerig en zelfs kapot, alsof het materiaal zwaar beschadigd was. Ik heb de videorecorder meteen afgekoppeld en getest op mijn TV. Daar was het beeld prima in orde. Het programma zegt dat mijn systeem overbelsast is en dat ik een lagere import kwaliteit moet gebruiken ( ik had hoogst) maar ook dat wijzigen leverde niets op.

 

Ik heb een software update gedaan, ik heb mijn instellingen gecontroleerd, ik heb alle kabels nagelopen ik heb zelfs dat linkje van die opfriscursus bekeken. Niets helpt.

systeem configuratie:

windows 7 ultimate, 64bit (met service pack 1)

AMD FX (tm)-6300 six-core processor

8GB RAM

videokaart AMD Radeon HD 7700

schijfruimte ongeveer 3 TB

 

wie weet er raad?

Reacties

mi-bo schreef op 05.09.2013 om 23:27 uur

dat uw banden kapot zijn gegaan heeft nietsmet het gebuiken van RUV 6.0  temaken,

 een tip kijk op mijn site

 http://www.magixvdlbijspijkeren.nl.

 onder ik heb een probleem:

  hier staan 2 opties hoe te werken met RUV 6.0 en te installeren van het MAGIX product RUV 6.0

succes met het mooie MAGIX product.

rosina_jansen schreef op 06.09.2013 om 00:07 uur

De banden zijn niet kapot. maar de beelden, zoals RUV 6 ze importeert zijn kapot. op de TV, met de zelfde video recorder ziet het er wel goed uit. geen schokken, geen verknipte beelden, geen geflikker; gewoon clean.

 

hier een voorbeeld van hoe mijn imports er uit zien met RUV 6 (volledig volgens de instellingen zoals omschreven op uw site).