Schokkerig beeld na rendering

Luc-Deforche schreef op 28.01.2022 om 09:30 uur

Beste,

Dank bij voorbaat voor uw hulp en raad.

Na rendering van mijn videomontage (4K) zie ik licht-schokkerige beelden op mijn 4K-TV. Dit heb je vooral als ik bij opname met de 4K-camera draaiende pan-bewegingen maak of als er bv. een persoon door het beeld gaat.

Ik heb al verschillende exportmogelijkheden geprobeerd (HEVC, H.264, MP4,...) maar geen resultaat. Ook probeerde ik verschillende afspeelapps op TV maar het helpt niet...

Kunt u mij helpen?

Groetjes

Luc

Reacties

mi-bo schreef op 28.01.2022 om 09:45 uur

@Luc-Deforche

Beste Luc.

Vermoedelijk heeft U de camera instelling op automaat staan, dat zou een van de problemen kunnen zijn.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Luc-Deforche schreef op 28.01.2022 om 10:10 uur

Begrijp je antwoord niet

Luc,

Bol schreef op 28.01.2022 om 10:16 uur

@Luc-Deforche,

Hallo Luc,

Vraagje, hebt u schokkerig beeld ook op de tijdlijn van Video Deluxe? Staat de bitrate bij export goed ingesteld?

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.01.2022 om 10:31 uur

@Luc-Deforche

Beste Luc,

Dank voor uw Feedback

Als moderator heb ik de zelfde vraag door U gesteld om 10.13 uur verborgen.

Als het goed is heeft U een camera die op automaat gezet kan worden, maar ook Manuel.

Als het op de automaat staat en er loopt iemand voor Uw beeld langs zal het beeld gaan zoeken ( scherpstellen), dit is het zelfde als U een Pan maakt, komt er iets in het beeld wat dichterbij is zal het beeld even gaan zoeken( scherpstellen) en gezien U 4K filmt is dit beter te zien dan in een lagere resolutie 1920:1080

Sc6

M.vr.gr

Michael