ik heb het uitgeprobeerd met vele soorten foto's en videofragmenten ,Maar het is echt niet goed. Het verbetert de scherpte ietsepietsje. Maar dan heb je het ook gehad. Die van jouw geef ik toe verbeterd aanmerkelijk.
Als het scherpstellen onder Pro X12 bij u wel goed werkte en nu op eens niet meer, dan zal ik voorlopig nog niet aan uw PC configuratie twijfelen. Waarschijnlijk, zal deze bug tijdens een volgende patch voor Pro X13 wel gerepareerd worden. Voorlopig wil ik het hierbij laten. Want het is nu alleen maar koffiedik kijken. Ik hoop dat Magix Duitsland snel een update / patch uitbrengt.
Als ik het goed hebt, werkt u nu met Pro X13 versie 19.0.1.103? Als ik in Pro X13 een project aanmaakt zonder al te veel effecten etc... , dan werkt het redelijk, maar zodra ik veel effecten, sjablonen en overgangen ga gebruiken, dan loopt Pro X13 telkens vast. Daarom adviseer ik u om Pro X13 tijdelijk te downgraden naar Pro X12. Zo kunt u dat doen. [klik hier].
Succes, Rob
PS. Met de update van versie 19.0.1.99 naar 19.0.1.103 zijn er reeds 19 bugs opgelost. zie: [klik hier]