Reacties

Bol schreef op 28.11.2023 om 23:33 uur

@luk-wuestenbergs

Hallo Luk,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

.....Ik bewaar mijn video en wanneer ik hem terug open is alle beeldmateriaal verdwenen tenzij ik de externe HD met de beelden gebruik....

Allereerst dit. Een MVP projectbestand bevat geen fysieke bestanden, maar bestaat alleen maar uit verwijzingen. Ik vermoed, dat u op uw oude Magix programma een vinkje had staan bij Projectfolder? Dan worden alle gebruikte clips eerst naar de door u aangegeven map gekopieerd.

Zelf doe ik dit handmatig. Ik zet alle mijn filmfragmenten, audiobestanden, foto's, etc... die ik denk te gebruiken in één map bv. Beeld en geluid. In dezelfde sla ik ook het MVP project bestand in op. Zo hou ik altijd alles bij elkaar en kan het MVP projectbestand uit deze map opstarten.

Dit MVP projectbestand is gemaakt in Pro X8 en ik heb deze na 6 jaar zonder problemen weer op de tijdlijn van Pro X15 kunnen zetten.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 28.11.2023, 23:53, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

luk-wuestenbergs schreef op 29.11.2023 om 10:21 uur

Hartelijk dank voor deze info. Ik probeer het vanavond uit.

Vele groeten,

Luk