ik wil mijn project opslaan als MP3 File (save as), maar Sound Forge Audio Studio 16 slaat 50% op en stopt dan met opslaan en meldt dat deze klaar is. Hoe voorkom ik dat en kan ik gewoon 100% opslaan?
Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.
Vraag je, als u uw opgeslagen MP3 bestand afspeelt, is deze dan wel voor 100% af te spelen of is deze maar voor 50% af te spelen. Als het MP3 bestand volledig te beluisteren is, dan is er niets aan de hand. Maar, waarom deze stopt bij 50% daar heb ik dan (nog) geen verklaring voor.
Heeft U na het installeren van "Sound Forge Audio Studio 16" gekeken via help/hulp online actualiseren of er nog een download Patch is, normaal gesproken mits Pc/laptop niet up te date is , moet dit geen probleem zijn.
Even voor u een testje gedaan. Als ik op "save as" klikt en aangeeft om mijn project als een MP3 bestand weg te schrijven, dan zie ik dat dit zeer snel gedaan wordt. Het kan best zijn, dat u heel even snel 50% ziet, maar het project wordt dan weldegelijk voor de 100% weggeschreven zonder foutmeldingen.
Ik heb de filmpjes, die hier boven staan ook bekeken. Echter het geeft geen duidelijk antwoord op uw probleem. Als u via Save as... klikt moet u aangeven hoe u het wilt opslaan. In uw geval als MP3 en het wordt zonder problemen weggeschreven als een MP3. Maar goed, ik wacht rustig uw antwoord af.
Superdank voor de zeer volledige en snelle support!!
Het werkt inmiddels. Er wordt 100% van het project opgenomen. Ik vermoed dat ik iets heb laten liggen bij de registratie. Het valt mij wel op dat wanneer ik 'save as' gebruik de savingbalk nog wel steeds tot 50% loopt (blijft even hangen op 49%) en dan gaat de balk over op "building peaks", die overigens wel tot 100% loopt. Het is mij niet helemaal duidelijk waarom dat zo gaat. Maar het project heb ik in ieder geval kunnen opslaan als MP3.
Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Of het aan uw registratie zou kunnen liggen, kan ik als moderator hiervandaan niet zeggen, want ik had even voor u de trailversie gedownload en geïnstalleerd. Bij mij werkte het het programma gelijk goed en uitstekend. De snelheid van het wegschrijven ligt aan de PC configuratie. Maar goed uw probleem is opgelost en daar gaat het toch om? Succes met het wegschrijven van u audiobestanden in MP3 formaat.