Ik ben nieuw op dit forum en wou graag even zeggen dat ik problemen heb met inloggen en activeren van Samplitude Pro X4 Suite in mijn besturingsysteem van Windows 7 64bit met volgende eigenschappen:
Ik heb een zelfgebouwde computerkast en een nieuwe installatie van het programma Samplitude dus gedaan op mijn nieuwe windows 7 64bit installatie
echter krijg ik een boodschap van het feit dat er 'geen online verbinding mogelijk is en dat ik mijn verbinding moet checken '
en dat terwijl ik gewoon in alle andere programmas perfect kan surfen op het net zelfs bestanden downloaden.
nu heb ik ook al geprobeerd om offline te activeren maar dat lukt ook niet helaas.
Ik ben ondertussen al een hele dag op magix websites en dergelijke oplossingen aan het zoeken geweest, maar komt tot de conclusie dat het volgens mij bij de servers van Magix zelf zou moeten liggen.... want de productcode die ik gebruik is perfect overgenomen
Enfin ik zit nu met men handen in het haar over de licentievernieuwing met activering op een pc met de zelfde computernaam.
kan er iemand mij helpen hoe ik die vervelende boodschap kan doen wegwerken in de registratie van Samplitude Pro X4 Suite?
Alvast bij voorbaat dank,
WIm Pauwels