Reacties

mi-bo schreef op 11.09.2011 om 12:55 uur

Dit nieuwe programma heeft betere verwerkingen naar het VDL MX programma.

maar het fijne zou U het beste bij de Helpdesk van Magix neer kunnen leggen, gezien wij het pakket nog niet hebben.

gr

 

Wizard schreef op 14.09.2011 om 20:15 uur

bedankt!

moon schreef op 27.09.2011 om 14:16 uur

Ik heb de nieuwste versie MX net ontvangen. Er zitten een paar nieuwe VST instrumenten bij die wel leuk zijn.

Verder is er niet erg veel veranderd. De manager is iets anders, waarin ze n.a.w. de grote broer Samplitude ProX volgen. Het valt mij een beetje tegen. Het programma is vooral voor diegene die zelf zijn liedjes opneemt en thuis de overdubs doet, of aanvult met VST instrumenten. Het is leuk om ideeèn mee uit te werken. Het is nog steeds niet geschiklt voor iemand die serieus met audio engineering bezig wil. Daarvoor willen ze toch graag dat je dan Sampltude ProX gaat aanschaffen. ProX kost daarentegen veel meer.

Ik denk dat het programma de komende jaren weinig echte veranderingen zal ondergaan. Eigenlijk is er na MS2008 niet wezenlijk veel veranderd. Alleen steeds weer een andere synth, of iets dergelijks.

Laatst gewijzigd door moon op 27.09.2011, 14:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Software: Samplitude Pro X, Samplitude Music Studio MX, Pro Tools 9.05, VideoDeLuxe 17, Windows 7 HP 64bit

Hardware:Core2Quad Q6600, 4 Gb RAM, MB: Asus P5K, GeForceGTX 470 (1215 Mb), Seagate 500 Gb HD, RME FF400, Presonus DigiMaxD8, M-box2, BCF2000