Samplitude Music Studio 16 slaat af na opstarten

Sisse87 schreef op 19.04.2020 om 15:20 uur

Ik werk met Samplitude Music Studio 16.

Nu is het zo dat het programma zichzelf afsluit, 2-3 seconden nadat een (nieuw) project geopend is. Ik heb al meer ruimte gecreëerd op mijn computer, alsmede het programma meermaals gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd (ook alle bestaande mappen van MAGIX zijn verwijderd voordat het opnieuw werd geïnstalleerd).

Het maakt ook niet uit of de cv/dvd nog in de computer zit of niet.

Weet iemand wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen valt?

Bij voorbaat dank.

Vincent

Reacties

mi-bo schreef op 19.04.2020 om 15:45 uur

@Sisse87

Beste Vincent.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Ik herken dit probleem niet.

Een suggestie is Windows 10 up to date en Uw antivirus.

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator )

Bol schreef op 19.04.2020 om 19:28 uur

Hallo Vincent,

Als ik goed ben geïnformeerd is Samplitude Music Studio 16 een programma uit 2009 / 2010. Klopt dit. Als dit zo is, dan is dit 32bits programma niet compatibel met met window 10. Zie: https://www.magix.com/nl/support/windows-10/

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Sisse87 schreef op 19.04.2020 om 21:32 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor de informatie!

Het zou zo maar eens kunnen dat daar de oplossing ligt van het probleem. Echter als ik de hyperlink volg, dan staat er op zich wel een duidelijke instructie hoe het programma een upgrade te geven. Alleen is het jammer dat dit dus niet lukt via het programma zelf, want daarvoor sluit het te snel af. Als ik dan de andere voorgestelde route probeer, kom ik alleen maar in een soort webshop terecht of op een pagina waarbij je wel contact kan opnemen met o.a. de klantenservice, maar verder geen pagina waarvan ik een upgrade kan downloaden. Ook de zoekfunctie op de website biedt geen duidelijkheid hierin.

Wellicht dat het wel ergens staat, maar dat is voor mij momenteel niet te vinden. Als dit ook de manier is waarop Magix met zijn klanten om wilt gaan (alles zo onduidelijk mogelijk maken als zich een probleem voor doet), dan overweeg ik toch sterk om een ander product aan te schaffen.

In ieder geval bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet, Vincent

Bol schreef op 20.04.2020 om 00:01 uur

Hallo Vincent,

Het is onmogelijk om vanuit het programma Samplitude Music Studio 16 te upgraden naar Samplitude Music Studio 2020, daar is uw programma te oud voor. (10 Jaar) Ik heb ook een sterk vermoeden, dat u uw programma niet te kunt upgraden tegen de upgrade prijs van € 49,99 (u kunt het natuurlijk wel proberen). Ik denk, dat u een nieuwe aankoop moet doen ad. € 99,00.

zie: https://www.magix.com/nl/muziek/samplitude/samplitude-music-studio/

Zelf vind Ik in uw geval, dat Magix glashelder is. Natuurlijk is het uw goedrecht, om voor een ander product te gaan

Opmerking: Samplitude Music Studio 2020 is wel Engelstalig

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-