Samenvoegen 2 projecten

Ron-Wagenaar schreef op 08.12.2021 om 18:39 uur

Ik heb met Video Deluxe 2 films van ca. 1 uur van een reis gemaakt. Nu wil ik nog 1 korte versie maken van de totale

reis van ca. een 1/2 uur. Het mooiste is als ik de projecten van de 2 eerder genoemde films hiervoor kan gebruiken (staan

nog op mijn laptop) en die inkort, echter hoe voeg ik die samen? Hopelijk weet iemand of dit kan en zo ja, hoe. Alvast dank.

Reacties

mi-bo schreef op 08.12.2021 om 19:02 uur

@Ron-Wagenaar

Beste Ron.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum..

Een vraag, zijn de 2 films al geëxporteerd als bv mp4, zet dan alles achter elkaar op de tijdlijn.

Door naast waar nu de 2 films staan grijze balk, open de volgende (geef het een naam bv korte film), die is leeg, nu zoekt U in de eerste tijdlijn op wat U wilt copieeren, door een splitsing aan de voor zijde, en achterzijde, activeer dit ,dan Ctrl +C, open dan waar korte film staat, en zet het met Ctrl +V neer, dan staat het eerste stukje er.

Ga dan weer terug naar de lange gedeelte waar de 2 films achter elkaar staan,zoek weer een gedeelte wat U in de korte gedeelte wilt zetten, splits het aan voorzijde en achterzijde, Ctrl +C, naar map korte film, dan Ctrl +V en zet het erachter, enz,enz, daarna, kan altijd nog iets inde kort film worden veranderd, en is dit klaar, activeer het en maak er een project van.

Helaas zonder beelden ivm beperkt internet.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 08.12.2021 om 19:48 uur

@Ron-Wagenaar

Beste Ron.

Even naar mijn internet cafe gelopen.

En een promo gemaakt.

http://mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7524544/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Ron-Wagenaar schreef op 08.12.2021 om 22:01 uur

Beste Michael, hartelijk dank dat je deze moeite hebt genomen, ik ga me er gauw in verdiepen en hopelijk gaat het lukken. Ik heb de films nog niet geexporteerd naar mp4, want moet ze nog bewerken, ik laat het je zsm weten.

mi-bo schreef op 08.12.2021 om 23:00 uur

@Ron-Wagenaar

Beste Ron.

Dank voor Uw Feedback.

Ik zie wel een reactie van U op het Forum hoe het is gegaan,na kleine promo uitleg.

Succes met het monteren.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Ron-Wagenaar schreef op 19.12.2021 om 12:23 uur

Beste Michael, dankzij jouw inbreng is het mij gelukt tot 1 film te komen zoals gewenst. Dank hiervoor. Nu zal je zien dat het hier niet bij blijft…., ik wil er ook muziek in voegen, dat lukt op zich wel, maar ik krijg het niet voor elkaar om die muziekstukken (mp3) te bewerken, dwz inkorten waar nodig of mixen met originele geluid. Ik was Video Easy gewend en hier kon ik prima mee overweg. Echter sinds ik film in 4K moest ik overstappen op Video Deluxe. Dit vind ik veel uitgebreider (lees complexer) en de handleiding vind ik veel te veel geschreven voor mensen met een basiskennis van montageprogramma’s en daar hoor ik dus niet bij klaarblijkelijk😉. Hopelijk lukt het om hier binnenkort op te reageren. Iemand anders is natuurlijk ook prima.

Bij voorbaat dank.

mvg,

Ron

 

 

mi-bo schreef op 19.12.2021 om 12:59 uur

@Ron-Wagenaar

Beste Ron.

Dank voor Uw Feedback.

Goed te lezen dat U vrrkunt met Uw hobby.

Wat betreft, bewerken van geïmporteerde muziek, als U de tijdlijn activeer waar de muziek((geluid) opsta kunt U hrt gaan bewerken, door met de geluid mixer te werken kunt U hrt originele geluid en mp3 geluid harder en zachter zetten,

Kleine promo hoe de geluidmixer werkt

http://www.magix-photos.com/mpo18/30/DE8/DE84A200CA7511EAA68052D73E83933D.mp4

Sc6

Blijf gezond fijne feestdagen in vooruitzicht en een Covid-19(omikron) vrij 2022.

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m toevoegen kleine promo

Bol schreef op 19.12.2021 om 14:10 uur

@Ron-Wagenaar

Hallo Ron,

Zie eens: TUTORIALVIDEO'S VIDEO DELUXE

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet,
Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-