RUV of Film op dvd 8 onder Windows 10

wimmie schreef op 23.11.2015 om 22:30 uur

Ik heb Magix Film op DVD 8 onder Windows 10 opnieuw geinstalleerd en alle updates gedaan. Programma werkt verder goed. Alleen als van de videorecorder wil opnemen krijg ik melding dat ik geen USB apparaat heb aangesloten. Ik heb de rood/witte usb stekker met zwarte knop aan de bovenzijde. De draden zijn goed aangesloten en zou goed moeten werken. Paar maanden terug nog onder Windows 8 een opname gedaan en dat ging goed.

Ik heb de compatibiliteit ingesteld op Windows 8, maar ook dat helpt niet. Ik heb niet zoveel zin om opnieuw een investering te doen om video's om te zetten.

Wat te doen nu? Of wat kan ik nog doen?

Reacties

mi-bo schreef op 24.11.2015 om 10:34 uur

Hallo Wimmie,

 misschien heeft u iets aan deze link

http://www.magix.info/nl/magix-producten-geinstalleerd-onder-windows-10.online-training.1138850.html

gr

Michael

wimmie schreef op 24.11.2015 om 19:03 uur

Bedankt voor je reactie Mi-bo. Maar ik kan met de link die je stuurde niet zo heel veel om eerlijk te zijn. Het gekke is dat ik de usb in dezelfde poort heb als voorheen onder Windows 8 of eerdere versies.

Het is erg vervelend, omdat ik nog wat banden heb om over te zetten. Ik ga een mail sturen naar info@magix.net

Voor nu hartelijk dank.

wimmie schreef op 24.11.2015 om 21:30 uur

Normaals een reactie.

Ik heb alles van Magix verwijderd en het originele programma weer geinstalleerd. Nadat het programma is geinstalleerd, installeerde ik de USB driver vanaf de originele cd. Echter krijg ik de melding :

"Zelfstandig installatieprogramma voor Windows update. Er si een fout opgetreden: 0x80096002, Het certificaat voor de ondertekenaar van het bericht is ongeldig, of kan niet worden gevonden".

Is dit certificaat ergens te verkrijgen bij Magix?

Met vriendelijke groet,

Wimmie