routepunten animatie doet 't niet op beeld en in video

ruud.-v7 schreef op 12.05.2015 om 22:37 uur

[1] valse start op dit forum, eergister de vraag al gesteld èn gesaved, en toch nu exit.

[2] foto manager 15 de Luxe kent een optie om routepunten met elkaar te verbinden op de kaart, en deze met of zonder animatie om te zetten in een video.

Die animatie werkt in het geheel niet.

Dit aspect heb ik op andere plaatsen op dit forum gezien, advies was om een update op te halen, maar dat ging over andere software en dan lijkt het me risikovol om zomaar een update van een ander programma toe te passen.

Iemand een oplossing ?

Reacties

mi-bo schreef op 13.05.2015 om 13:40 uur

Wat bedoelt U precies met vraag 1,

valse start op dit forum, eergister de vraag al gesteld èn gesaved, en toch nu exit.

 als er niet direct antwoord komt door Forum gebruikers , zou het best mogelijk zijn dat zij dit pakket niet in hun bezit hebben, en misschien via een omweg u toch kunnen helpen, geduld is een schone zaak

gr

Michael

ruud.-v7 schreef op 13.05.2015 om 15:45 uur

Dag Michael

[1] bij binnenkomst forum zag ik staan dat ik geen vragen had geplaatst en nu staan er 2. Leidt tot verwarring.

[2]  in mijn beleving is dit een support "vehikel"  Magix, maar wanneer ik je goed begrijp is het alleen "door elkaar en voor elkaar" . Niks mis mee, maar mijn probleem is sec een gebrek aan het geleverde pakket, dus is daar een afdeling support voor en die ga ik dan nu maar spoorslags opzoeken.

Dank voor je antwoord en wat mij betreft einde van mijn aanwezigheid hier vooralsnog.

Voormalige gebruiker schreef op 13.05.2015 om 18:47 uur

Beste Ruud,

Dit is inderdaad een forum van gebruikers voor gebruikers.

Wat Mi-Bo schrijft, dat u geduld moet hebben, onderschrijf ik.

Als u uw vraag duidelijk stelt, hebt u kans dat u binnen 1 of 2 dagen een antwoord krijgt.

Wanneer u, dit via Magix support met een ticket doet,  kan het wel 14 dagen of langer duren. De keuze is aan u.

Wat ik ook heel vreemd vind, is dat u uw vraag twee keer geplaatst heeft. Ik zag hem gisteren al op dit forum staan.

Omdat ik het programma Foto Manager 15 Deluxe niet op mijn computer heeft staan, kon ik u geen antwoord geven op uw vraag.

Succes,

Rob 

PS. Uw eerste vraag staat er nog op.  zie:  u vroeg op 11.05.2015 23:41 uur in de rubriek "Vragen & Antwoorden"

ruud.-v7 schreef op 13.05.2015 om 20:20 uur

Dank Robvroe1 voor je reaktie.

Ik was kakelvers op dit forum, dus dan is niet alles direkt duidelijk, sterker, ik had de indruk dat mijn eerste vraag weg was.

Neem jullie ook niets kwalijk in de zin dat er antwoord kwam. Wanneer er geen gebruiker is met dat programma zegt dat meer over Magix dan over jullie.

Betekent verder ook dat ik dan over dat programma niets kan verwachten, ja toch ? ;-)

Maar om mijn probleem af te kaarten : ik vond en vind het een gemis zijdens Magix, daar heb ik vanmiddag nog aktie op ondernomen en probleem wat ik had is inmiddels opgelost.

Kan er ook aan toevoegen dat ik meestal werk met de produkten van Xara rechtstreeks ( Photo & Graphic Designer / Web Designer al sinds Xara 5 ) en dus waar nodig de engelstalige fora bezoek, waar Priester cs etc bivakkeren.

Omdat het bij Xara enkel en altijd creditcard gedoe is, en magix het bedrijf bezit en de producten ook verkoopt, heb ik eens een Magix product gekocht, en dat is dan dus even wennen. Maar je begrijpt, de support afdeling heb ik ook al gevonden.