Revolta 2 sinds de laatste update bijna alle sounds kwijt.

AldertJan-Hoek schreef op 27.10.2022 om 14:20 uur

Hallo, ik ben sinds de laatste update bijna 200 sounds kwijt in mijn Revolta 2 VST instrument. ik kan bij Revolta alleen nog maar kiezen uit "the best of"sounds. weten jullie hoe dit komt en weten jullie hoe ik dit kan verhelpen. want ik vind dit erg jammer. Ook heeft mijn concert Grand LE piano nog maar 1 sound.

ook al heb ik niet de laatste versie van music maker premium (namelijk Music maker premium 2019). ik mag toch wel verwachten dat de instrumenten die ik destijds heb aangekocht gewoon blijven werken?

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. MVG

Reacties

mi-bo schreef op 27.10.2022 om 15:02 uur

@AldertJan-Hoek

Hier kunt zu alle aankopen terug vinden

https://www.magix.info/nl/forum/wist-u-dit-al--1223140/

Gr

Michael

SP. schreef op 27.10.2022 om 15:15 uur

@AldertJan-Hoek Je moet de ontbrekende presets en instrumenten installeren vanuit de in-app-store. Als ze al zijn geïnstalleerd, kan het nodig zijn om de programma-instellingen te openen en op de knop te klikken om de winkel op te schonen om de oude cache te verwijderen.

You have to install the missing presets and instruments from the in-app store. If they are already installed, it may be necessary to open the program settings and click the clean store button to remove the old cache.

Bol schreef op 27.10.2022 om 15:23 uur

@AldertJan-Hoek

Hier een aanvulling op @SP.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.10.2022 om 19:19 uur

@AldertJan-Hoek

Even een aanvulling MMM 2019 Prem, is/was dit geen 32 bits versie uitgekomen in 2018.

Als U via een aanbieding de nieuwe MMM versie update dan vervalt de Prem in een Free versie, en dan kan het kloppen dat U veel instrumenten kwijt bent.

Gr

Michael

Bol schreef op 27.10.2022 om 20:40 uur

@AldertJan-Hoek

Hallo AldertJan, 

...Ik ben sinds de laatste update bijna 200 sounds kwijt in mijn Revolta 2 VST instrument..?

Voor zover ik het nog kan herinneren is MMM2019 geschikt voor zowel de 32 als 64 bits versie.

Maar u hebt nog reactie gegeven op het antwoord van @SP. Mocht zijn antwoord voor u niet de oplossing zijn, dan is mijn advies om contact op te nemen met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 27.10.2022, 20:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.10.2022 om 21:03 uur

@AldertJan-Hoek

Hallo AldertJan,

Nog wat aanvullingen.

Als u Magix Music Maker versie 31.0.1.13 (freeware) geïnstalleerd hebt, dan worden voor zo ver ik het kan beoordelen alle voorgaande versies automatisch geactiveerd.

U kunt e.a. zelf nagaan. Ga hiervoor naar: Hulp / Music Maker Store / Jouw activeringen.

Hier ziet u al de geactiveerde Music Maker-edities van u.

Met vriendelijke groet,

PS. Ik heb de MMM versies 2018 | 2019 | 2020 overgeslagen

Laatst gewijzigd door Bol op 27.10.2022, 21:57, in totaal 4 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

AldertJan-Hoek schreef op 27.10.2022 om 22:28 uur

@AldertJan-Hoek

Hier kunt zu alle aankopen terug vinden

https://www.magix.info/nl/forum/wist-u-dit-al--1223140/

Gr

Michael

Hallo Michael, helaas staan daar op die site allen maar Soundpools en een Cherry instrument dus niets van revolta2

AldertJan-Hoek schreef op 27.10.2022 om 22:36 uur

@AldertJan-Hoek Je moet de ontbrekende presets en instrumenten installeren vanuit de in-app-store. Als ze al zijn geïnstalleerd, kan het nodig zijn om de programma-instellingen te openen en op de knop te klikken om de winkel op te schonen om de oude cache te verwijderen.

You have to install the missing presets and instruments from the in-app store. If they are already installed, it may be necessary to open the program settings and click the clean store button to remove the old cache.

hallo, ik heb dit geprobeerd. zonder succes.

AldertJan-Hoek schreef op 27.10.2022 om 22:42 uur

Hallo allen,

bedankt voor jullie input. ik ben wel wat wijzer geworden over MMM. maar ik ben per toeval tegen de oplossing aangelopen. Ik heb geklikt op het icoontje "downloads" (wolkje met pijltje naar beneden) en daar stonden nog 2 programma's om geïnstalleerd te worden. Waaronder 'Revolta Presents'. Ik heb hem geïnstalleerd, toen het programma opnieuw opgestart. toen had ik alle sounds weer terug. Beetje gek wel want normaal ging dit automatisch na een update. maar goed. het is opgelost.

jullie dank voor jullie tijd

mi-bo schreef op 27.10.2022 om 23:03 uur

@AldertJan-Hoek

Dit is een positief bericht dat U het probleem zelf heeft opgelost, en de oplossing voor U op hrt Forum heeft gezet, dank hiervoor.

Veel plezier met het samenstellen van Uw muziek projecten met MMM

Gr

Michael

Bol schreef op 27.10.2022 om 23:19 uur

@AldertJan-Hoek

Hallo AldertJan,

Het doet mij deugd om te lezen dat uw probleem is opgelost door alsnog de twee benodigde programma's te downloaden en te installeren, waaronder Revolta Presents. Persoonlijk adviseer ik u om met regelmaat te kijken of er nog iets te downloaden is.

Ik zie, dat er bij mij ook weer iets staat om te updaten.

Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door Bol op 27.10.2022, 23:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-