renderen zichtbaar maken

chriske123 schreef op 04.11.2023 om 15:24 uur

Beste, hoe kan ik zien hoever ik ben met renderen, deze loopt vast rond een 10 tal minuten. Waarschijnlijk zit ik met een clip niet doet wat het moet, maar ik weet niet welke clip

Reacties

Bol schreef op 04.11.2023 om 17:00 uur

@chriske123

Hallo Cris,

Bij Filmtijd wordt de voorgangstijd van rendering aangegeven. Klik ook eens op Videopreview << U zit dan het actuele beeld wat er word gerendeerd.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

chriske123 schreef op 04.11.2023 om 18:48 uur

Bedankt Bol voor de tip

Bol schreef op 04.11.2023 om 23:36 uur

@chriske123

Hallo Cris,

Graag gedaan๐Ÿ˜‰. Is hiermee uw probleem opgelost?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

chriske123 schreef op 05.11.2023 om 08:53 uur

Ja hoor, er stonden op de plaats waar hij vastliep, een aantal clips over mekaar en ik vermoed dat de pc deze niet kon verwerken. Helaas, aankopen nieuwe pc (de oude was toch al 10 jaar oud) en nog altijd geen officieel antwoordt van de ondersteuning van Magix zelf. Nu kunnen we verder en kunnen we de achterstand proberen inhalen. Want filmen dat blijven we doen. Nog eens bedankt voor de ondersteuning. Groeten, Chris

Bol schreef op 05.11.2023 om 09:42 uur

@chriske123

Hallo Cris,

Bedankt๐Ÿ‘ย voor uw terugkoppeling.

Wat bedoelt u precies met: "nog altijd geen officieel antwoord van Magix zelf?" Als het over uw probleem gaat en u hebt hiervoor een ticket aangemaakt, dan kan het wel eens 2 รก 5 werkdagen duren voordat u hierop een antwoord terugkrijgt. Maar als het over het aankopen van een nieuwe computer gaat, dan kunt u deze beter stellen aan gerenommeerde PC bouwer / winkel in uw buurt. Ik wens u veel succes het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

chriske123 schreef op 05.11.2023 om 09:50 uur

ik heb dit probleem aangekaart bij Magix (7 dagen geleden) en nog niks gehoord

Bol schreef op 05.11.2023 om 11:04 uur

@chriske123

Hallo Cris.

Meestal geef ik forumleden het advies om, als ze na drie dagen geen antwoord hebben gekregen van Magix Support, via uw ticketmail te replyen en vragen waarom u nog geen antwoord hebt terugontvangen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

chriske123 schreef op 05.11.2023 om 11:17 uur

bol, dat heb ik ok gedaan, maar waarschijnlijk hebben het heel druk