renderen + renderen met foto's op DVD Deluxe 2013

voyageur schreef op 18.01.2013 om 12:17 uur

In foto's op DVD Deluxe 2013 maak ik wegens te grote bestanden verschillende projecten aan en render die bvb  via Bestand/exporteren/ in Mpeg2 video/HD archief 1920x1080 met de bedoeling die later in een nieuw en definitief project samen te voegen.

Nu mijn vraag: als dit finaal allemaal mooi is samengevoegd en ik dat ga renderen met H.264 en wegschrijf op een BluRay disk, heeft al dat gerender dan geen invloed op de kwaliteit?

Natuurlijk zou ik alles direct kunnen renderen via Bestand/exporteren/ in Mpeg4 H.264 video/HDTV1920x1080. Maar de vraag blijft wel dezelfde want finaal moet alles toch nog eens gerenderd worden met H.264 en gebrand op BluRay

Met vriendelijke groet

Voyageur

Reacties

mi-bo schreef op 18.01.2013 om 14:59 uur

Beste, Als U zelf omschrijf dat het hoog waardige beelden zijn.
Waarom niet de optie als video bestand uitvoeren, kwaliteit HD kwaliteit 2, Formaat mpeg4, dat is het beste wat U kunt opslaan, maar hou er rekening mee dat wat oudere Tv’s deze beelden niet aankunnen.
succes met het mooie MAGIX product.

voyageur schreef op 20.01.2013 om 19:08 uur

Bedankt mi-bo

Dient niet direct om op TV af te spelen maar veeleer via beamer want ik maak nu al enkele jaren (als reisgids) met Magix zeer geslaagde en op prijs gestelde documentaires.

Maar ook video bestand uitvoeren, kwaliteit HD kwaliteit 2, Formaat mpeg4, is dus eveneens gerenderd. Als ik dat dan ook nog eens wil overbrengen naar Bluray dan wordt dat nog eens gerenderd (of is er nog een andere werkwijze) en daar ging mijn vraag over. 'Heeft al dat gerender dan geen invloed op de kwaliteit?'

Met vriendelijke groet,

Voyageur

mi-bo schreef op 22.01.2013 om 13:22 uur

Nee, dit is alleen als vooropslag bedoeld, als u eerst via exporteren, video als MAGIX video, het product  heeft gerenderd dan worden alle wel of niet bewuste fouten mee genomen, en is het eind resultaat afmixen sneller.

succes.