reisroute animatie in Foto's op DVD 2013 Deluxe werkt niet, ook niet met de assistent.

t.davina schreef op 12.06.2013 om 10:33 uur

Ik heb beide suggesties (installeren/registreren van het basis programma + Fotomanager MX deluxe alsook de meest recente actualisering van beide) in praktijk gebracht alsmede de internet verbinding etc opnieuw gecheckt. Zonder resultaat. Er worden geen kaarten geladen. Dus routeanimatie met Vasco da Gama 5 HDpro gemaakt. Ging vlotjes en de animatie loopt soepel en schokvrij. Echter: als ik dezelfde animatie implementeer in een reis-slideshow/project, is het bar en boos. Van een soepele vertoning van de animatie is totaal geen sprake meer.

Wat doe ik fout ?  Wie kan mij helpen ?  Bij voorbaat dank.  T.d.

Reacties

mi-bo schreef op 12.06.2013 om 14:26 uur

Beste,
of Uw antivirus staat te strak afgesteld, maar ik heb de vorige keer aangegeven neem een kijkje op http://www.magixvdlbijspijkeren.nl onder reis animatie.
En daar heeft u niet op gereageerd,
Wat betreft Vasco da Gama dit zijn instellingen die goed moeten staan, het programma werkt perfect, en daar wil ik het bij laten.
succes.

t.davina schreef op 12.06.2013 om 15:47 uur

Ook Magix Video de Luxe "bijspijkeren" heb ik wel gelijk en zorgvuldig geraadpleegd. Geen oplossing gevonden. Jammer. Heb teneinde raad de oude reisroute animatie (gemaakt met Foto's of CD & DVD versie 2009 en de daarbij behorende patch   -dezelfde als ook vermeld in VDL-bijspijkeren-)  die wel, en nog steeds, werkt, gekopiëerd naar het slideshow project in Foto's op DVD Deluxe 2013 en dat gaat prima. Mijn doel was echter oude versies en programma's van mijn PC te halen en uitsluitend te gaan werken met Foto's op DVD Deluxe 2013 in combinatie met Vasco da Gama 5 HDpro. Ik heb ook aangegeven dat mijn animatie in Vasco da Gama 5 HDpro uitstekend en soepel draait binnen het programma Vasco da Gama 5 maar slecht en zeer schokkerig binnen Foto's op DVD Deluxe 2013.

Mi-bo: niettemin: bedankt.