Zo te zien werkt u nog met VDL 2015 of 2016. Als dit het geval is, wordt de Animatie van reisroutes niet meer ondersteund door Magix, dit komt omdat Google de toegang tot Google maps gewijzigd hebt.
Magix hebt nu Magix Travel Maps als reisroute programma in hun programma's opgenomen.
Ik veronderstel dat ik Magix Travel Maps niet kan invoegen in mijn huidig programma.
Groetjes
Freddy
Hallo Freddy,
Als moderator doet het mij deugd om te lezen, dat het voor u duidelijk is geworden, waarom Animatie van reisroutes binnen VDL 2016 niet meer goed werkt. Magix Travel Maps is niet in te voegen in VD 2016. Maar Magix Travel Maps zit vanaf 2019 standaard in Magix Photostory en Magix Video deluxe. U kunt natuurlijk ook even Googelen naar een gratis route programma.
Ik veronderstel dat ik Magix Travel Maps niet kan invoegen in mijn huidig programma.
Groetjes
Freddy
Hallo Freddy,
Als moderator doet het mij deugd om te lezen, dat het voor u duidelijk is geworden, waarom Animatie van reisroutes binnen VDL 2016 niet meer goed werkt. Magix Travel Maps is niet in te voegen in VD 2016. Maar Magix Travel Maps zit vanaf 2019 standaard in Magix Photostory en Magix Video deluxe. U kunt natuurlijk ook even Googelen naar een gratis route programma.
Succes 👍👍👍, Rob
Keep It Safe
Dag Rob,
Ik gebruik het slechts uitzonderlijk, zodat een gratis route programma op dit moment mij de beste optie lijkt.
Ik vind het jammer te moeten lezen, dat de moderator @mi-bo steeds weer antwoorden moet geven op andere forumleden. Hij is net als @Bise (Cees) en mij (moderator) gewoon een forumlid. Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.
Hallo mibo, dit item was al beantwoord. En nu komt er allemaal onnodige replays uwerzijds die in het geheel niet meer relevant meer zijn. Dus om het forum adequaat te houden let eens op want zo worden vragensteller in de war gebracht.