registratienummer kwijt

Cilia-Gombault schreef op 09.02.2023 om 11:46 uur

In 2017 heb ik Magix Video aangeschaft.
Deze zit in een plastic hoesje met daarop een wachtwoord.
Nu is de pc waar deze op stond helaas overleden en heb nu op mijn andere pc de cd geïnstalleerd.
Ik weet dus geen registratienummer, en kan niet inloggen om dit na te zien.
Destijds heb ik waarschijnlijk een email account aangemaakt welke nu niet meer in dienst is.
Kan dus ook niet d.m.v. inloggen mijn registratienummer bekijken?
Wie heeft voor mij een tip, wat ik kan doen?

Reacties

Cilia-Gombault schreef op 09.02.2023 om 12:12 uur

ik weet niet wat ik heb gdaan maar ik kan nu wel inloggen met mijn email en zie nu gelukkig de registratie.

Bol schreef op 09.02.2023 om 12:32 uur

@Cilia-Gombault

Hallo Cilia,

...Nu is de pc waar MVDL2017 opstond helaas overleden en heb nu op mijn andere pc via mijn CD geïnstalleerd...

Als ik het goed lees, kunt u MVDL2017 nu weer op uw nieuwe PC activeren en registreren. U kunt altijd bij Mijn Account / Mijn Producten uw P3-serienummer en het installatiebestand opvragen. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Ik adviseer u om uw overleden PC ook even te deactiveren. Dit doet u ook bij Mijn account / Mijn producten. Klik op "Uncheck" van uw oude PC.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 09.02.2023, 12:39, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

C-CiliaGombault schreef op 18.02.2023 om 14:39 uur

Ik zie als ik inlog bij magix, niet staan over producten, (dat zag ik wel op de oude pc)

Bol schreef op 18.02.2023 om 14:49 uur

@Cilia-Gombault

Dat u e.a. niet meer ziet, komt omdat u nu twee accounts hebt. U moet inloggen onder dit account.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-