Registratie en installatie van Video Deluxe 2023 lukt niet!!

sjojanfyl schreef op 20.03.2023 om 15:27 uur

Ik ben al 6 maanden bezig om Video Deluxe 2023 Premium op mijn laptop geïnstalleerd te krijgen...!? (het programma staat er 6 maanden op en ik werk met Windows 10)

Steeds krijg ik de melding dat ik met een ander e-mailadres bij u geregistreerd sta, maar als het e-mailadres, waar ik vroeger (VideoEasy, wat ik nu noodgedwongen nog steeds gebruik) mee geregistreerd stond xxxxx@ziggo.nl), gebruik dan werkt het ook niet! In mijn account staat mijn (nieuwe) e-mailadres voor Video Deluxe 2023 Premium (xxxxxx@xxxxxthuis.nl)

Ik wil graag weten wanneer het nu wel een keer gaat werken. U wilt graag iets registreren doe het dan a.u.b. goed (en eenvoudig) en laat uw klanten a.u.b niet met uw systeem (wat u ook nog klantvriendelijk noemt) aanmodderen, ik kom zo niet verder!

Ik heb betaald voor een programma wat volgens u zo goed was, nu laat dat dan a.u.b. ook echt blijken!(en direct werken) Ik heb nu al maanden ergernis en niemand geeft mij een oplossing (tot nu toe)

Mijn code/serienummer is : P3-serienummer

Ik hoop dat het programma zo langzamerhand een keer gaat werken! (en niet gekeerd wordt door een mij niets zeggende registratie van u!) Graag nu eens een goede oplossing!

M.vr. groet,

Sj. Fijlstra

Reacties

Bol schreef op 20.03.2023 om 16:44 uur

@sjojanfyl

Hallo Sjouke,

Allereerst dit. Zet nooit privégegevens op een openbaar forum. Hiervan kan kwaadwilligen misbruik van maken. Als moderator heb ik uw P3-serienummer en emailadressen aangepast.

Als moderator heb ik u via een persoonlijk bericht aangegeven hoe u het beste kunt handelen. U hebt in een persoonlijk bericht aangegeven dat u een mailtje gestuurd hebt naar: infoservice@magix.net. U hebt nu een mailtje met een ticketnummer terugontvangen. U zal dan binnen vijf werkdagen een antwoord terug krijgen. Tot die tijd zult u geduld moeten hebben.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 20.03.2023, 17:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-