Reacties

mi-bo schreef op 09.12.2019 om 22:16 uur

@Verudi

Beste Verudi.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Het programma is op 2 machines te installeren.

Op de laptop gaat het dan zonder problemen en ook het registreren.

Hoe het dan naar Uw Pc moet zonder te registreren kan ik U niet vertellen want zonder registreren werkt Sound Forge niet.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 09.12.2019 om 22:57 uur

@Verudi

Beste Verudi.

Een aanvulling als U Sound Forge via laptop op een extexterne harde schijf installeer. Is het mogelijk dit op de computer te installeren en dan via hulp Online actualiseren (dat is dan niet mogelijk )kan via fax of brief een registratie worden aangevraagd dat dan correspondeer met Uw computer Id.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 09.12.2019 om 23:01 uur

Hallo Verudi,

Alle Magix Programma's moeten tegenwoordig via een internetverbinding worden geregistreerd. Uw PC moet daarom tijdelijk een internetverbinding hebben om te kunnen registreren. Na de registratie kunt u de internetverbinding weer verbreken en het programma Sound Forge zal dan wel opstarten. Wat ik hierbij nog wil opmerken is, dat Magix een keer per maand controleert of uw een legale versie gebruikt. U zou dan, als Sound Forge erom vraagt, uw PC tijdelijk weer even moeten aansluiten op het internet. Vervolgens kunt u deze weer voor een maand verbreken.

Succes,

Rob.

aanvulling: 09-12-2019 om23:12uur

zie: https://www.magix.com/nl/support/technische-ondersteuning/#c70868

Laatst gewijzigd door Bol op 09.12.2019, 23:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Verudi schreef op 10.12.2019 om 09:41 uur

Bedankt voor jullie reacties, de pc verbinden met het internet is geen optie. Niet dat ik niet wil registreren, maar gewoon ter bescherming tegen alle ongewenste bedreigingen die het internet meebrengt. Het programma installeren via de laptop op een externe harde schijf is een mogelijkheid die ik wel wil proberen.

Nogmaals bedankt, ik laat wel weten of dat gelukt is. Grts.

mi-bo schreef op 10.12.2019 om 09:59 uur

@Verudi

Beste Verudi.

Dank voor Uw Feedback.

Wij vernemen het wel van U wat het resultaat is.

Met vriendelijke groet,

Michael