Reacties

Bol schreef op 13.05.2021 om 15:22 uur

@henritheboss

Hallo Henritheboss,

U schrijf, dat u Magix Red U Video (3.0?) 32bits reeds in 2006 hebt aangeschaft. Ik moet u helaas teleurstellen, deze is niet compatibel met Windows 10 64 bits en ook niet te installeren onder Apple modelnummer K0065. De nieuwste versie van Red Uw Video is alleen te installeren onder Window 8 | 10. Zie voor technische gegevens: [Klik hier]

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.05.2021, 15:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 15.05.2021 om 08:39 uur

Hallo Henrithe, er is een mogelijkheid om op een Imac (Apple) een Windows versie te implementeren.
Hoe dat moet weet ik niet precies maar dan kan u bepaalde windows programma's op een Imac draaien maar of dat ook voor Magix producten gaat weet ik niet maar het is te proberen
Kijk even op deze link: [klik hier]

mvg Kees

Bise schreef op 16.05.2021 om 16:49 uur

Beste,

In mijn kennissenkring heeft men slechte ervaring met dit soort aktiviteiten. Mijn advies niet doen, RUV is al op sommige windows PC's en laptops moeilijk goed werkend te krijgen, wat meestal aan de configuratie lag. Kijk naar de vragen hieromtrent op dit forum.

mvg, Cees

Bol schreef op 16.05.2021 om 17:41 uur

@henritheboss

Hallo Henritheboss.

Even een aanvulling op de antwoorden van @Kees-Haremaker (kees) en @Bise (Cees). U moet er rekening mee houden, dat als u via Boot Camp een Windowsprogramma installeert, u ook een geldige Windows licentiecode moet bezitten. Dus waarom, al die moeite doen, om tot de conclusie te moeten komen, dat Red Uw Video (3.0) uit 2006 niet werkt.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.05.2021, 17:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.05.2021 om 09:42 uur

@henritheboss

Beste Hernitheboss,

Door omstandig heden niet eerder kunnen reageren

Een reactie op Uw oproep, U schrijft over 2006 dit zal moeten zijn 2016 programma RUV 9 gezien U ook aangeeft usb omzetter K00065 heeft, dit product werkt nog steeds perfect onder Windows 10

zie Tutorial

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-ruv-9--1179849/

deze link heeft MAGIX support als oplossing voor U

https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-magix-vegas-software-op-een-mac-te-gebruiken--17/

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht ivm meer info