Red uw videos 6 werkt niet in windows 8 64bit

pauloacoelho schreef op 08.02.2013 om 12:04 uur

Heb net bovenstaande product gekocht omdat my dazzle dvc niet compatible is met windows 8.. Maar ik krijg het gevoel dat dit product ook niet werkt! Ik heb product geinstalleerd vanaf de cd met 'run as administrator'..alles wordt netjes geinstalleerd..ik heb het product dan nog niet aangesloten op een usb poort!...

Ik activeer hem netjes met de serial op het hoesje..en sluit hem weer af..en start pc op..tot nu toe gaat alles goed..maar dan...

Ik sluit mijn videorecorder ( die perfect werkte met dazzle in windows 7) aan met de scart cable die in het pakket zat ( het schuifje staat op out)..ik doe een video erin met play...voor een signaal...daarna sloot ik de scart cable aan de usb converted..colorcoded..allemaal heel gemakkelijk..en dan de usb cable in een usb poort OP DE LAPTOP...tot nu toe gaat alles goed..maar nu..ik open programma..kies..create new project..enter..en nu komen de problemen...als ik 'import videos from analog sources' aanklik krijg ik een scherm waarbij ik niks kan aanklikken..alleen 'back'...met andere woorden mijn analoge video (heb ook mijn moviebox geprobeerd van upc via scart) sources niet herkent..

Hebben jullie een oplossing? Of heb ik een faulty product? Een doa? Ik had dit trouwens ook met mijn dazzle voor windows 7.en toen kon ik een patch handmatig installeren..

Als ik geen oplossing krijg dan rest me niets anders meer dan het product terug te zenden..want ik begreep dat dit windows 8 compatible was..en ik ben niet erg blij nu.

Ik heb een nieuwe laptop met een intelcore i7 met 8gb en een geforce gt540m videocard met 2gb..dus aan mijn hardware zal het niet liggen.de video recorder werkt perfect op scart naar tv!

Dank je voor je hulp.

Paulo

Reacties

mi-bo schreef op 08.02.2013 om 14:58 uur

beste,
een vervelend verhaal van Uw kant,
gezien wij als Freaken ook up to date meegaan en ook met Windows 8 werken en het product RUV 6.0 hebben, en dit werkt perfect.
U omschrijf niet dat u de USB driver 32/64 bit heeft geïnstalleerd, en ook niet dat U het product heeft geregistreerd en online geactiveerd, want dan krijgt u nog vele MB’s die u dient te uploaden. en dan werkt het mooie MAGIX product wel.
misschien een mail naar mi-bo@magix.info en wij helpen U graag verder, want dit product werkt
gr

pauloacoelho schreef op 08.02.2013 om 15:13 uur

Dank je voor je reactie..

Ter info

Heb de laatste 64bit driver 2828x geinstalleerd op advies van de helpdesk..programma is geregistreerd zover ik weet met serienummer en geactiveerd..het programma werkt wel..maar herkent geen analog sources..en de hardware (usb wandler) wordt ook gewoon in device manager gevonden zonder uitroepteken of error..ik ga nog 1 keer het programma installeren en kijken of ik een stap ben vergeten bij registratie..je geeft aan dat er 2 stappen zijn...mischien heb ik die ene kapotte usb converter..ik ga het even proberen..

pauloacoelho schreef op 08.02.2013 om 15:29 uur

Update..na opniew installeren geeft het programma bij opstarten dat ik moet registreren..als ik op onlinej registratie druk..zegt het programma dat het al geregistreerd us en dan kom ik in het scherm waar je kan kiezen tussen nieuw project of bestaand prjoect..en dan niks..zelfde scherm..heb de scart kabel op de tv geprobeerd om te kijken of de kabel niet goed was..werkte perfect..64bit win 8 werkt niet samen met dit programma..of mijn product is stuk..kan ook..heb mijn mail bekeken..en probeerde de link voor registratie nog eens..gaf aan dat ik al geregistreerd was..heb zelfs een mailtje met een tegoedbon van 10 euro te besteden aan magix producten! Lolz

Pls help..ik heb een geforce gt540m met laatste drivers in my laptop. Cpu is een intel i7.

RiViS schreef op 08.02.2013 om 19:12 uur

Hallo Paulo,

Ik weet niet of dit jouw probleem oplost, maar via Hulp/ Gratis Downloads kun je nog een groot bestand downloaden met menusjablonen. Ik denk dat mi-bo daar op doelde met de "vele MB's" in hun antwoord. 

groet,

Rijk

pauloacoelho schreef op 09.02.2013 om 00:07 uur

Dank je rijk voor de tip..heb bij hulp op update gedrukt en toen ging hij inderdaad updaten..daarna bij opstarten kreeg ik de vraag welke decoder ik wou gebruiken..ik nam gewoon de mpeg3 ..deze werd geactiveerd..alles goed enwel..ik kwam weer in menu nieuw project..bla bla bla..en volgende scherm kon ik inderdaad de magix usb  kiezen..maar ik kreeg de tekst: uw taal instelling (pal) komt niet overeen met de programma instelling ntsc..heb deze weggeklikt..daarna komt ik in het scherm met de preview..geen beeld in de preview..en dan pats..windows vast..met melding bad pool header of zoiets..en windows start opnieuw op...moet ik het programma in een compatibility mode starten? Ik kreeg deze actie 3 keer achter elkaar! Er is nog steeds niet iets goed..iets in het programma laat mijn pc crashen..enig idee?

 

Ps..heb nergens het menu hulp/gratis downloads gevonden in mijn versie..waar kan ik die vinden?

pauloacoelho schreef op 09.02.2013 om 02:50 uur

Update..heb alle drivers handmatig geupdate van mijn laptop..geen crash meer..maar nu heb ik nog dit: bij opstarten programma gaat alles goed tot aan de selectie van de usb wandler..bij next bevriest hij..en dan na een lange tijd zegt het programma: apparaat niet gevonden..jezus..ik word wel heel zenuwachtig nu..ik ben een doorgewinterde pc'er en ben bezig met een volledig watergekoelde pc..maar deze installatie slaat alles...ik begrijp niet dat een windows 8 compatible programma zo moeilijk is om te installeren onder windows 8.. 

Dus heb ik weer een vraag..hoe krijg ik mijn analoge source (videorecorder of upc box) herkend door het programma..damn ik heb het gevoel weer in de windows xp tijdperk terecht te zijn gekomen met al die handmatige handelingen... Pls..help me..

magixagent schreef op 09.02.2013 om 11:26 uur

beste, ga naar http://www.magixagent.nl
Ik heb een probleem, kijk dan bij RUV 6.0.
brandt het blauwe lampje op de usb connector, als u videorecorder-usb-Pc heeft  verbonden.
Dat de usb connector defect is altijd mogelijk.
Succes.

pauloacoelho schreef op 15.02.2013 om 02:44 uur

Ik heb het bijna opgegeven..werkt met geen mogelijkheid op mijn nieuwe windows 8 64bit laptop..ergste was dat de driver van de dongle mijn windows steeds liet crashen (had zelfs een installatie gedaan zonder enige andere usb product aangesloten zoals mijn muis maar zelfs dan crashte windows meteen..heb alle mpeg drivers handmatig gedeinstalleerd zoals van vlc en k-lite..dat gaf ook geen oplossing) Heb hem om te testen op de pc van mijn dochter geinstalleerd met windows 7 32bit..om te kijken of hij stuk was..werkte perfect..(met alle rotzooi aan usb spullen en drivers die ze daarop heeft) dus mensen van magix..er is werk aan de winkel...ik ben echt niet blij nu!!!! Jullie zeggen dat hij win 8 compatible is..maar dat geldt zeker niet voor mijn 64 bit versie..mischien voor 32bit..(die heb ik niet) bij mij werkt het niet.PUNT!

Ps..ik heb een bijna schone windows 8 pro 64bit installatie!

Ik zie graag een oplossing..want anders gaat hij retour naar de verkoper..met negatieve review op hun site www.Bol.com...een product onder windows 7 heb ik immers ik al..de dazzle 130.. Ik zocht een windows 8 64bit product. Dank u!

Normaal ben ik echt wel redelijk..maar dit heb ik echt niet meegemaakt...dazzle heeft me toen goed geholpen toentertijd met windows 7..want product was eugenlijk gemaakt voor vista..maar ze kreeg het aan de praat met een hele lijst van handmatige aanpassingen in windows 7... Dat gaf me een goed gevoel..die service..bij magix heb ik tot nu toe alleen standaard oplossingen gekregen die ik zelf ook al had gevonden op een engelstalige site..

 

Dus mensen met windows 8 64bit pro..kunnen jullie mij helpen? Ik heb nog een week op een oplossing te vinden en dan gaat hij retour. Dit product is onbruikbaar op dit moment.

magixagent schreef op 15.02.2013 om 14:38 uur

beste Paulo
ik vind het jammer dat U alleen maar een negatief beeld neer zet terwijl onder http://www.magixagent.nl onder ik heb een probleem. Uw probleem wordt opgelost als U doet wat hier staat.
Dit product  werkt perfect onder Windows 8 , en ik heb al verschillende banden gecopieerd.
gr