Red uw video Versie 9.0

lucas-janssen schreef op 30.06.2018 om 18:06 uur

Is er recent iets grondig veranderd in Windows 10 waardoor het programma de video grabber niet vindt bij dit programma als bij Magix Video Easy HD. 1 Maand geleden kon ik het laatste programma nog gebruiken?

Reacties

mi-bo schreef op 30.06.2018 om 18:55 uur

Lucas- janssen,

ga naar hulp, online actualiseren en download de laatste nieuwe versie 129 Mb

 

MAGIX Video easy RYVT Update

 

Wijzigingen in versie 6.0.2.31

·       Dolby Windows 10 Fix

 

Wijzigingen in versie 6.0.2.30

·       Verbeterde stabiliteit

 

Wijzigingen in versie 6.0.2.29

·       Verbeterde stabiliteit

 

Wijzigingen in versie 6.0.2.28

 

·       fixed problem with analog capture

·       WMV and MPEG-2 available again

 

Wijzigingen in versie 6.0.2.24

 

·       NIEUW! Smart Preview voor een vlottere weergave op tragere systemen

·       Verbeterde stabiliteit

 

Wijzigingen in versie 6.0.1.20

 

·       Verbeterde stabiliteit

·       Diverse kleinere fouten verholpen.

Mvg

Michael

 

 

lucas-janssen schreef op 30.06.2018 om 19:22 uur

Dank U wel maar ik heb die update reeds gedaan zonder gunstig gevolg

Mvg

 

Lucas Janssen

Bol schreef op 30.06.2018 om 20:25 uur

Heeft u de drivers voor de grabber al eens opnieuw geinstalleerd?

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lucas-janssen schreef op 30.06.2018 om 21:31 uur

Heel de namiddag bezig geweest met installatie van de drivers (op website Magix en op CD). Het programma van Magix is ook enkele malen geherinstalleerd. Alles zonder oplossing. Op Magix facebook zie ik verschillende commentaren aangaande Magix programma's die niet meer werken na Windows update 1803. Ik vrees dat mijn probleem daaraan gelinkt is.

De drivers voor de rood/witte Magix grabber zijn ook verwijderd

Afwachten maar

Mvg

 

Lucas

Bol schreef op 30.06.2018 om 22:11 uur

Hallo Lucas,

Ik ben het geheel met je eens, niet alleen Magix, maar ook sommige andere programma's werken niet meer goed na de laatste update van Windows 10 versie 1803. Het enige advies, dat ik nu nog kan geven is, neem contact op met Magix Support. https://support2.magix.com/customer/index.php

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.06.2018, 22:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.06.2018 om 22:14 uur

Lucas,

De-installeer het programma MAGIX Video easy RYVT volledig.

Gebruik daarvoor onderstaande tool.

Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

Kies voor Verwijderen en kies dan MAGIX Video easy RYVT. Wanneer daar ook nog los in die lijst apart updates voor MAGIX Video easy RYVT genoemd worden, dan de-installeert u die als eerste via deze methode.

daarna installeren zoals in deze link staat

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-ruv-9--1179849/

Mvg

Michael

lucas-janssen schreef op 01.07.2018 om 09:34 uur

Michael,

 

Helaas : alles is gelopen zoals in uw tutorial. Windows weet dat de video grabber geïnstalleerd (installatie ervan "succes". Als ik Video easy RYVT opstarte was het resultaat weer 'een blank lijntje -(roze)'.

Dank U wel voor uw hulp, trouwens aan alle anderen. Ik heb gisteren het probleem gemeld aan Magix en heb een ticketnummer ontvangen.

 

Ik ga nu afwachten op beterschap

 

Mvg

 

Lucas

mi-bo schreef op 01.07.2018 om 10:56 uur

Lucas,

Dank voor de feedback.

Toch een paar vragen aan U,

U schrijf over een "een blank lijntje- ( roze ) ".

Heeft U na het opnieuw installeren van RYVT 9 ook via hulp online actualiseren gedaan.( 129 Mb )

Als de grabber is geïnstalleerd is ook het MAGIX programma MAGIX Video Easy geïnstalleerd.

mist U bij openen deze opties,

Mvg

Michael

 

Bol schreef op 01.07.2018 om 13:51 uur

Hallo Lucas,

Zelf denk ik, dat de problemen met video grabbers veel dieper liggen, omdat ik dit regelmatig op het forum lees. Zie het antwoord maar eens, wat Johan-ormel schreef op 30.04.2018 om 17:06 uur in deze topic https://www.magix.info/nl/forum/grabber-defect--1190822/?page=2 .

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.07.2018, 13:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-