Red uw video's wel geluid geen beeld bij opname op Windows 8

frank_venus schreef op 03.06.2013 om 22:29 uur

Ik heb zojuist Red uw video's op me nieuwe laptop geinstalleerd met de software en drivers van magix.com en lijkt allemaal up to date. Ook een MPEG2 codec heb ik telefonisch geactieveerd en dat werkt goed.

 

Maar via me Rood/Witte video-opnamme apparaatje op USB3.0 (en usb2.0) krijg ik geen connectie. Ook hier voor heb ik de driver van magix.com geinstalleerd ( driver2828x)

Ik kies "Nieuw videoproject aanmaken" "Projectnaam oke" "Video van annaloge bronnen"  en dan kan ik niet verder, kan niks selecteren en ook niet op Verder klikken.

 

Met WME krijg ik wel geluid maar geen beeld, daar word wel "USB2861" Device weergegeven.

Wat kan er fout zijn....Volgens apparaatbeheer is alles ok.
Voor een oplossing ben ik zeer dankbaar voor.

 

Versie 3.0 (ge-update)
Windows 8
Ram Geheugen 8 GB
64 bits
CPU 2,50 GHZ


 

Reacties

magixagent schreef op 04.06.2013 om 13:32 uur

Beste,

Staat er op de rood - wiite usb converter 3.0 of is het pakket RUV 3.0 het laatste werkt helaas niet onder Win8

 kijk op onze site http://www.magixagent.nl 

optie ik heb een probleem hier RUV 6.0  aan klikken en het antwoord wordt hier gegeven.

succes met het moie MAGIX product.

frank_venus schreef op 04.06.2013 om 14:41 uur

Er staat op (Ver.3)

Op de dpoos staat "Voor Windows XP,Vista,7 "

Na installeren op Windows 8 gaf het aan dat er een rrogramma-update was en deze is ge-installeerd.

Zit er geen firmware in of zo?

magixagent schreef op 04.06.2013 om 15:52 uur

Nu een andere vraag wanneer heeft u het pakket dan gekocht.
want als er geen Windows 8 bij staat kan het wel 2 jaar oud zijn..
en het installeren kan wel goed zijn gegaan maar de drivers kunnen niet werken. heeft u al via help de laatste upload geactiveerd
gr

frank_venus schreef op 04.06.2013 om 22:49 uur

Na het installeren is er een programma up-date gedaan, ook een driverupdate voor de usb converter is ge-update.

Het pakket is inderdaad 2 Jaar oud, lijkt mij toch dat het nog bruikbaar moet zijn.

Het lampje brand blauw.

Ik vermoed dat het inderdaad een driverprobleem is, maar krijg geen melding van dat het fout is. 

magixagent schreef op 05.06.2013 om 10:58 uur

heeft u de beschijvingen gelezen op mijn site hier staat ook precies hoe de instellingen moeten staan,

en het kan zijn dat de driver die er bij is niet werkt onder Windows8 misschien een optie een nieuwe usb omzetter bestellen bij MAGIX

succes

frank_venus schreef op 15.06.2013 om 01:54 uur

Heb een nieuwe gekocht en deze werkt wel goed. Alleen de opname kwaliteit valt me wat tegen.

Ben wat verschillende instellingen aan het proberen..... nog niet helemaal na me zin.