Red uw video's versie 9.0

Edro schreef op 09.03.2020 om 16:59 uur

Na film importeren, bewerken en daarna exporteren. Volgende import geeft bij bewerken steeds de eerste film zichtbaar. Diverse keren afgesloten en opnieuw opgestart. Heb inmiddels 10 films ingelezen maar krijg nog steeds de eerste film bij het afspelen.

Reacties

mi-bo schreef op 09.03.2020 om 17:18 uur

@Edro

Beste Edro,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U 10 films achter elkaar heeft ingelezen zal U vermoedelijk 1 pictogram ( plaatje zien ) als er over de tijdlijn wordt gegaan naar recht dan zal U verschillende projecten achter elkaar zien dat moet worden gesplitst, kijk eens naar deze Tutorial https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-te-werken-met-magix-ruv-9--1210503/

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Edro schreef op 10.03.2020 om 11:16 uur

Hoi Michael,

Ik heb voor iedere film steeds een nieuw project aangemaakt. Als ik nu mijn recentste project open en met de cursor over het pictogram ga, zie ik inderdaad de juiste film. Zet ik de cursor vóór het pictogram en druk ik de weergave toets in dan krijg ik een film te zien die ik veel eerder heb geïmporteerd. Steeds datzelfde filmpje wordt zichtbaar. Ik vraag mij dus af waar dat vandaan komt.

mi-bo schreef op 10.03.2020 om 11:21 uur

@Edro

Beste Edro.

Dank voor Uw feedback.

Waarom alles onderstreept is snap ik niet.

Maar als U bij de pictogram een vinkje zet of dubbel klikken zal het afgespeeld worden en als het met vinkje is geactiveerd zal die pictogram ook worden bewerkt.

Sc6

Michael

Edro schreef op 10.03.2020 om 11:58 uur

Dat onderstrepen begreep ik ook al niet??? Weet niet hoe dat is ontstaan. Bedankt voor je commentaar!!

Vriendelijke groet.

Bise schreef op 10.03.2020 om 15:37 uur

In het algemeen, als je iets niet snapt vraag eerst waarom iets gebeurt is. Daarna kan je altijd nog zeggen dat je het niet snapt.

Edro schreef op 10.03.2020 om 16:16 uur

Sorry Bise maar deze opmerking daar kan ik niets mee. Denk niet dat je weet waar het over ging.

Bise schreef op 10.03.2020 om 16:30 uur

OK, begrijp ik. Maar...het antwoord van mi-bo is juist. Daarmee kan je een eind mee op weg volgens mij.

Edro schreef op 10.03.2020 om 17:11 uur
Natuurlijk is het antwoord van mi-bo juist.  Ik heb ook geen enkele vraag over de werking van het programma, maar er zit ergens een bug, waardoor er steeds een stukje oude film tevoorschijn komt. Maar verder niet interessant, ik ga verder met het digitaliseren.