red uw video's versie 4

Bertje1946 schreef op 10.04.2013 om 23:54 uur

Ik vind de mails met reclame best de moeite waard maar ik heb liever dat er een up grade komt om dit programma te gebruiken onder windows 8. Ik ben niet van plan om steeds een nieuw programma te kopen. Trouwens ik heb gehoord na kontact per telefoon met het filiaal in Huizen dat versie 6 ook al problemen geeft op Windows 8. En er werd aan bevolen om maar vidoe de luxe te kopen. Dat zou dan het derde programma zijn.

Ik ben benieuwd wat ik voor reactie krijg op mijn vraag en of er een patch voor word uitgebracht

Reacties

mi-bo schreef op 11.04.2013 om 10:34 uur

Beste,
MAGIX maakt producten die op een goed Windows systeem werken met de juiste drivers,
Toen U RUV 4. heeft gekocht werkte U misschien wel met Windows XP, alles werkte toen perfect,
Nu heeft U besloten om  Windows 8 te kopen, waarom dan een product van MAGIX gebruiken dat al verouderd is. een alternatief met reactie op Huizen, er is momenteel een hele mooie aanbieding van MAGIX vdl voor € 49,95 dit in combinatie usb Wrandler2 die perfect onder Windows 8 werkt, en U bent weer voor jaren up to date.
succes

Bertje1946 schreef op 12.04.2013 om 22:28 uur

Als u uw huiswerk goed had gemaakt kan u aan mijn acount zien dat ik onder XP werkte met red uw video's 7 en dat werkte prima. Maar bij de overstap naar windows 7 werkte het wel maar niet 100% dus werd mij een nieuw product aangeboden red uw video's versie 4 en dat werkte weer als vanouds maar dan onder windows 7 en er werd mij verteld dan bent u voorlopig weer onder de pannen. dan komt het bovenstaande verhaal naar boven. Ik kan het programma wel installeren maar de software van de usb stick word niet ondersteund door windows 8. Door huizen werd op mijn vraag  over versie 6 al gemeld dat die ook niet goed onder W8 werkt. Dan is er toch een plicht van uw kant om er updates voor te leveren. Het lijkt wel of MAGIX uitmaakt met welke programma's of wij moeten werken en anders maar weer nieuwe moeten aanschafen. En dan ook nog een ticket kopen om een vraag aan de klanten service te kunnen stellen dit is te gek voor woorden. Zo blijft het op de klanten service lekker rustig.  Ik heb nu al diverse computers gehad en diverse programma's gekocht en ben altijd geholpen met drivers en updates. Waarom kan dit niet bij MAGIX. Ik heb vrienden die een programma van KONIG waarmee zij video's omzetten en die leverde naa aanvraag binnen 14 dagen een nieuwe driver voor window8 geheel gratis, maar dit programma is niet zo uitgebreid als MAGIX

 

Ik denk dat ik deze mailing maar een keer doorstuur naar andere instanties zoals de consumenten bond en het tv programma Radar

mi-bo schreef op 15.04.2013 om 12:35 uur

beste Bertje 1946,
Net als U ben ik een MAGIX gebruiker die met verschillende pakketten werkt en er iets vanaf weet.
En op deze site willen wij MAGIX gebruikers die er niet helemaal uitkomen, begeleiden.
Wij kunnen helaas niet op Uw account inloggen, dat kunnen zij alleen in Huizen en Dresden.
Dan omschrijft U dat het product perfect werkt onder Windows 7, en dan is het Uw keuze om met een ander Windows systeem te gaan werken, waar U voor heeft betaald geen gratis upload van Bill Gates, dan verwacht U wel van MAGIX dat zij een gratis upload u toesturen.
Ik denk dat mijn voorstel wat hieronder door mij is omschreven, een goed aanbod is.
En U verder kan zonder problemen met Uw mooie hobby, tot dat er door Bill Gates weer een nieuw programma op de markt wordt gebracht.
gr
MAGIX Freak

 

 

Bertje1946 schreef op 17.04.2013 om 16:34 uur

Aan de hand van uw eerste antwoord begrijp ik er uit dat ik mijn bestaande wrandler2 kan gebruiken bij het nieuwe programma vdl € 49,95 of denk ik verkeerd

Bertje1946 schreef op 03.05.2013 om 16:33 uur

Ik heb onderstaande vraag op 17-04-2013 gesteld maar nog geen andwoord ontvangen komt deze nog

 

 

 

 

Aan de hand van uw eerste antwoord begrijp ik er uit dat ik mijn bestaande wrandler2 kan gebruiken bij het nieuwe programma vdl € 49,95 of denk ik verkeerd

 

mi-bo schreef op 07.05.2013 om 08:42 uur

Sorry, voor de late reactie, dit is correct,

Als U het nieuwe vdl 2013 installeer, en u klik op rode knop onder preview, dan optie videoband aanklikken, en het werkt .

gr