Red uw video's V4.0

dikkefiets schreef op 22.10.2011 om 19:31 uur

Ik heb de VHS-beelden overgedragen naar de computer, welke ik wil monteren.

De objecten worden echter niet in de filmstrip weergegeven.

Wanneer ik de opname wil afspelen is er precies 8 sec. een zwart beeld zichtbaar, daarna gaat de teller terug naar 00:00.

De positiemarker kan ik dus ook niet bedienen.

De scènedetectie heb ik geactiveerd.

 

Vraag  is dus: Hoe krijg ik de filmstrip in beeld?

Ik gebruik Windows 7
 

Reacties

mi-bo schreef op 23.10.2011 om 12:38 uur

Uw verhaal gelezen.

het volgende als u zover bent dat alles in aangesloten u heeft een naam gemaakt of laat datum staan, dan is het  composiet of S-Video ( dan moet het wel anders aangesloten worden)Ugeeft aan Masig USB Video-omzetter.

Verder-- klik dan uitgebreide weergave aan, een scherm gaat open kijk of hier bij Audio bron USB 2861( WDM) is geactiveerd, en als u dan de recorder aanzet of analoge camera Dan knop Video naar computer overdragen , dan moet het werken

succes met het mooie Magix product.

dikkefiets schreef op 30.10.2011 om 17:09 uur

Ik heb gedaan zoals u hebt beschreven. toch lukt het mij niet om de filmstrip in beeld te krijgen.

Ik krijg de melding: Geen voorbeeld beschikbaar.

dikkefiets schreef op 01.11.2011 om 17:51 uur

Ik heb gedaan zoals u zei.

Alles klopt, zodra ik in het scherm kom dat ik de video naar mijn pc kan overzetten (zie bijlage) zie ik mijn film afspelen en neemt hij dit op.

Echter als de film afgelopen is, en ik klik op video overdracht beeindigen, klik ik rechts onderin op video bewerking starten. Vervolgens gebeurd er niks en krijg ik niks te zien.

Ik ben al eens gaan kijken of ik het bestand ergens kon openen op de hardeschijf (C:\Users\Gebruiker\Documents\MAGIX\Video_easy_Red_uw_videos_4)

Daar zie ik verschillende opnames staan, maar als ik het open pakt hij het niet, er gebeurd niks.

Ik hoor graag van u.

 

 

 

 

 

dikkefiets schreef op 19.11.2011 om 19:21 uur

Ik heb nog altijd geen antwoord van u ontvangen.

Wat mag ik van u verwachten?

mi-bo schreef op 20.11.2011 om 11:10 uur

Wij zijn Freaken die Magix gebruikers helpen die een probleem hebben.
eerste antwoord was 23 November u reageert zelf pas een week later pas
U stuurt een bijlage mee waar niets op staat, vandaar ook niet direct een concreet antwoord.
U heeft RUV geïnstalleerd en geactiveerd en geregistreerd, dan staat op de dvd  software voor de usb grabber dit heeft u ook geïnstalleerd.
U heeft de gehele film in geladen, waarom niet een stukje van 5 minuten om te kijken of alles er goed opstaat.
De mogelijkheid is dat audio optie verkeerd staat , en anders her installeren.
gr

dikkefiets schreef op 21.11.2011 om 13:47 uur

Heb inmiddels de software opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft hetzelfde. De filmstrip wordt niet getoont.

Windows 7 HP

Intel Core i5 2300 cpu 2800 Ghz

Systeemgeheugen 4 GB

mi-bo schreef op 22.11.2011 om 10:38 uur

Heeft U zich ook geregistreerd en het programma via help geactiveerd
Heeft U ook de driver geïnstalleerd voor de usb grabber te vinden op de cd via verkenner te benaderen
gr

dikkefiets schreef op 23.11.2011 om 17:02 uur

Ik denk dat ik er uit ben.

Ik heb USB lijn 2 geselecteerd en nu werkt het ineens allemaal wel

dikkefiets schreef op 02.12.2011 om 14:36 uur

Ik zit nu met het volgende probleem:

Ik heb de film weggeschreven op een DVD, maar kan deze niet op mijn DVDspeler afspelen.

Krijg de melding op RUV: Hoofdstuk 136  is korter dan 1 sec. voor een correcte navigatie moeten hoofdstukken langer zijn dan 1 sec.

Bij opname 136 staat dat deze 00:58:06 duurt. Is hoofdstuk 136 en opname 136 niet hetzelfde?

Heeft dit er tevens mee te maken dat de DVD niet op mijn DVDspeler is af te spelen?

 

 

mi-bo schreef op 02.12.2011 om 15:08 uur

Nee dit heeft niets te maken met Uw dvd speler.
Magix geeft namelijk aan waar fouten zitten en als U deze negeert komt u in de problemen met dit programma, met vdl is dit te omzeilen.
Kijken waar de problemen zijn die worden aangegeven, deze veranderen , en het programma werkt dan perfect
gr
mi-bo