Red uw video's registratiecode

Michiel-Wickerhoff schreef op 11.06.2021 om 20:36 uur

Enige tijd geleden kocht ik Red uw video's om wat videobanden te digitaliseren. Het produkt was bijzonder makkelijk te installeren tót het moment dat het programma om een registratiecode vroeg. Deze bleek niet in de verpakking te zitten. Handleiding, doos, cd; alles zonder resultaat bekeken en doorgezocht. Ik ben hierop naar Office Centre terug gegaan alwaar een personeelslid zei dat ik mij maar tot Magix zelf moest richten.

Kunt u mij helpen?

Met vriendelijke groeten,
Eline

Reacties

mi-bo schreef op 11.06.2021 om 20:57 uur

@Michiel-Wickerhoff

Beste Eline.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een vraag was de doos afgesloten(verzegeld) toen U hem heeft gekocht bij Office Centre,want op de envelop staat namelijk de serienummer en als het een blanco envelop is klopt dit niet,was ook de envelop van de dvd dicht geplakt.

Het is makkelijk gezegd van Office Centre zij verkopen het pakket en is het niet compleet moeten zij voor U contact opnemen met MAGIX Duitsland.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Aanvulling om 21.05 uur ivm meer info

Ps. Het is ook mogelijk dat er een kartonnen kaartje bij zat met serienummer erop

Bol schreef op 11.06.2021 om 23:36 uur

@Michiel-Wickerhoff

Hallo Eline,

Omdat dit forum voor en door Magix gebruikers is en geheel los staat van Magix support, adviseer ik u om eens een mailtje, met tekst een uitleg en de aankoopnota van Office Centre te sturen naar shop@magix.net. Misschien dat zij onder coulance iets voor kunt regelen. Niet geschoten is altijd mis.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Michiel-Wickerhoff schreef op 22.06.2021 om 11:36 uur

Ik heb inmiddels contact gehad met het bedrijf en zij hebben mij de reg.code toegestuurd. Graag wil ik toch nog even Bol en mi-bo bedanken voor de moeite die zij genomen hebben om op mijn vraag te antwoorden! En magix zélf natuurlijk! Een fijne dag allemaal!

Eline

mi-bo schreef op 22.06.2021 om 11:40 uur

@Michiel-Wickerhoff

Beste Eline.

Dank voor uw uitgebreide Feedback.

Fijn te lezen dat probleem is opgelost.

Veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met verkeerde naam

Bol schreef op 22.06.2021 om 11:41 uur

@Michiel-Wickerhoff

Hallo Eline,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Succes met het digitaliseren van uw videobanden.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-