Red uw video's!6

BedoubleU schreef op 09.12.2018 om 15:01 uur

Ik realiseer me dat ik een verouderde versie in bezit heb! Heb het gekocht in 2013 en nu pas geïnstalleerd. Dus nieuw uit de doos gehaald. Werk met Windows 10.

Probleem is dat ik niet verder in het programma kom dan dat je de bekabeling tussen pc en videorecorder moet maken.

De button (rechtsonder) 'verder' wordt niet opgelicht....dus kan niet verder! Heb instructie film bekeken.....maar ik heb aangesloten wat nodig is. Wat doe ik fout of zie ik over het hoofd. ( denk dat dit de reden is geweest dat ik het zo lang uitgesteld heb om mijn vele bijzondere video's over te zetten.) Heeft het te maken met de oudere versie? Windows 10?

Wie kan mij weer op gang brengen, alvast mijn dank!

 

Reacties

mi-bo schreef op 09.12.2018 om 15:09 uur

@BedoubleU

Beste BedoubleU.

Welkom op MAGIX.INFO. Forum.

Uw programma Red Uw Video's zal niet onder Windows 10 werken.

Dit komt omdat er geen drivers voor zijn.

Nu een vraag aan U, bent U in bezit van een ander MAGIX vdl pakket.

Ik hoor dit graag van U.

Mvg

Michael

BedoubleU schreef op 09.12.2018 om 15:18 uur

Dag Michael,

Dank voor de snelle reactie, geweldig! Oei .....dus dat zou de reden kunnen zijn. Wilde net naar de Mediamarkt gaan om info te halen maar jij reageert al. Nee, op je vraag of ik andere producten van Magix heb! Heb dus alleen deze verouderde versie 6!

Hoop genoeg info voor U, wacht uw reactie af

Met vriendelijke groet,

Bert

 

mi-bo schreef op 09.12.2018 om 16:05 uur

@BedoubleU

Beste Bert.

Gezien U helaas geen andere MAGIX VDL programma op Uw Pc heeft staan.

Kan ik U alleen maar adviseren het nieuwe mooie MAGIX RUV 9 pakket te kopen met meer mogelijkheden.,o.a ook 4 K, avchd,mpeg4 filmpjes in te laden en te bewerken.

Mvg

Michael

wijziging aangebracht i.v.m schrijffouten